Note fondée sur 45 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,5 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Väldigt rent hotel långt ifrån berlin city.
2 sur 5
par un voyageur

Find another hotel...

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
This is a very modern, comfortable, and attractive place to stay. I came during the worldwide tech outage, and it is understandable that I did not get my confirmation email 24 hours before. I called 3 different times on the day of check in, and two representatives could not understand my issue and another hung up on me because she could not speak English. Both representatives kept saying either I will get my email with room code in an hour, and then no later than 2:30pm. It came at 3:30. I was also assured there would be someone onsite to help if needed, but in the two days I was there, there was a sign on the office door saying no one is here and to call reservations. The reservations line kept wanting to transfer me back to the site. Just disorganized. Lastly, the air conditioning was not strong or did not work - I could not tell. I couldn't contact anyone because no one was here. Everything else was okay and comfortable, but I likely would not stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par ipartment-Team, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your review, Joseph. We are very sorry for the issue we had regarding your check-in. There was a little delay regarding the cleaning. But please be informed, you can always contact us via the phone or email. If we are not in the office anymore, we are willing to find a solution for you. Our apartments don't have air conditioning, so it was not working, because it is not there.We sincerely hope to get the chance to welcome you again to show you, that our standard does look different.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Your ipartment-Team , Gestion de l’hôtel
Many thanks for the great review! We are looking forward to hearing from you again! All the best -
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Poor check in experience; no one available at weekend and no where to check your bag in and no ability to determine an early check in, even when room had not be used the night before - overall prices do not reflect level of service provided (as as the case was, not) provided.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par ipartment-Team, Gestion de l’hôtel
Many thanks for taking the time to tell us about your experience. We are very sorry to have disappointed you! Please be informed, we don't have a 24H reception at location, if you had further questions, please just give us a call or send us an email.If the early check-in is not possible, it is because we don't have the availability. We hope to get the chance to welcome you again another time to show you our standard. For further questions please do not hesitate to contact us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par ipartment-Team, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank für deine tolle Bewertung!Wir freuen uns schon auf deinen nächsten Aufenthalt in einem unserer ipartments!Liebe Grüße
5 sur 5
par un voyageur

Alles bestens Empfehlenswert

Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par ipartment-Team, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank für deine tolle Bewertung, Martin!Wir freuen uns schon auf deinen nächsten Aufenthalt in einem unserer ipartments!Liebe Grüße
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par ipartment-Team, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank für deine tolle Bewertung, Fatma!Wir freuen uns schon auf deinen nächsten Aufenthalt in einem unserer ipartments!Liebe Grüße
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par ipartment-Team, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank für dein Feedback! Schön, dass es dir bei uns gefallen hat. Wir freuen uns wieder von dir zu hören!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par ipartment-Team, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank für dein Feedback! Schön, dass es dir bei uns gefallen hat. Wir freuen uns wieder von dir zu hören!
3 sur 5
par un voyageur de denver

Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
On Expedia it listed airport transfers but the hotel didn’t respond to my request. Taxis are over $20 to go 5 minutes. The area around the hotel is just 3 other hotels, no stores or restaurants… The building and apartment were very nice, clean and easily accessible once you make it to the building.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par ipartment-Team, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your review!