Note fondée sur 938 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
74 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast, Gestion de l’hôtel
Dear CLAUDINE, We appreciate your evaluation and thank you for giving us 4 stars. Our team and I are looking forward to welcome you back at our Leonardo Berlin. Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2024 sur Hotels
Rien à dire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2024 par Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast, Gestion de l’hôtel
Dear Yao, Many thanks for great recommendation. Leonardo Berlin-Team is looking forward to hosting you again. Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Très bel endroit. Un peu bruyant dans les chambres (murs minces). Très bon déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast, Gestion de l’hôtel
Dear Simon, Thank you for your feedback. It is really great for us to know that you felt comfortable at our Leonardo Berlin. If Berlin will be your travel destination again, we would be delighted to be your host again. Best regards,
1 sur 5
par un voyageur

Une catastrophe

Publié le 1 janv. 2024 sur Hotels
Une catastrophe cet hôtel, chambre pas nettoyé, on a été évacué par les pompiers le deuxième pendant le petit déjeuner, l'accueil est nulle
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast, Gestion de l’hôtel
Hello Rekia, The safety of our guests and staff is our top priority, so it is important to us to always determine the cause of such cases. In this case it was a defective smoke detector, which the fire department was able to quickly identify thanks to the help of employees. Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2023 par Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast, Gestion de l’hôtel
Dear aurelien, Thank you so much and hope to see you again here in Berlin! Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

À refaire

Publié le 21 janv. 2020 sur Hotels
Hôtel très agréable. Excellente localisation. Métro à 2 minutes à pied. Beaucoup de restaurants et magasin à proximité directe. Accueil chaleureux. Excellent rapport qualité/prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2020 par Katrin Kraske, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Bernhard, Thanks for your great review. We are very pleased that you enjoyed your stay at our Leonardo Berlin and our team made an important contribution to this. To provide you an excellent service is always our mission and it is a great pleasure to see that you appreciate our efforts. We are looking forward to welcoming you again as a guest. Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2019 par Katrin Kraske, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hallo Ursula, herzlichen Dank, dass Sie unser Gast waren. Kommen Sie bald wieder nach Berlin und seien Sie unser Gast. Wir würden uns wirklich sehr freuen und wünschen Ihnen alles Gute. Beste Grüße,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2019 par Katrin Kraske, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anne, Thank you for your feedback. It is really great for us to know that you felt comfortable at our Leonardo Hotel Berlin. If Berlin will be your travel destination again, we would be delighted to be your host again. Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2019 sur Expedia
La propreté et le calme dans la chambre sont appréciables. La literie est confortable. L'hôtel est très bien situé avec les transports à coté (bus, métro).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2019 par Katrin Kraske, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We are glad to hear you enjoyed your time with us in Berlin. Also, we would like to thank you for taking a few minutes to write your impression of our hotel and share your experience with other fellow travelers. All of us expect to see you again in your next visit to the city. Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2019 par Leonardo Hotel Berlin, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your rating. We are happy that you had a good time with us and we hope to welcome you back again. Kind regards, Mandy Hoffmann, Leonardo Hotels