Note fondée sur 927 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2024 sur Hotels
Perfect location! Staff is very kind and helpful.
Right by the train station. To our surprise, it was really quiet.
Our room was very spacious and clean.
If you can, book with breakfast as it is 25€ each for the buffet (which we found a bit too expensive unfortunately).
Restaurant was okay, food was overpriced for what we got.
We would definitely stay there again if we ever go back to Berlin!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Gabriella Csontos/ Guest Relation, Gestion de l’hôtel
Dear guests, Thank you very much for the kind words and compliments. You are always very welcome. Kind regards
par un voyageur
Publié le 26 oct. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 févr. 2023 sur Expedia
PROPRETE
SERVICE
AMABILITE
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2022 sur Expedia
Everything was perfect except maybe the lack of restaurant around the hotel (there is a restaurant inside the hotel).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2022 par Gabriella/ Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Stéphane,thank you for your kind words.Unfortunately, the restaurant in the direct hotel location did not survive the Corona Pandemic.There are many different restaurants within a 10-minute walk. For your next stay, let our staff at reception advise you. You are always welcome.Kind regards,
par un voyageur
Publié le 9 mai 2022 sur Expedia
Very convenient for transport (just across the road from S-Bahn station - 5 minutes from city centre) and from the Tiergarten.
par un voyageur
Publié le 15 nov. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2019 sur Hotels
par un voyageur de Paris France
Publié le 12 févr. 2019 sur Expedia
Tout est parfait
Situation de l’hôtel irréprochable
Personnel adorable
par un voyageur
Publié le 3 févr. 2019 sur Hotels