Note fondée sur 306 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Chambre très austere, pas de mouchoirs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Atlantic Motel, Gestion de l’hôtel
Hi Thierry, Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We are glad to hear that your stay went well. We hope we will have the pleasure to serve you again on your next trip to Moncton.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Atlantic Motel, Gestion de l’hôtel
Hi Ginette, Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We are glad to hear that your stay went well. We hope we will have the pleasure to serve you again on your next trip to Moncton.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Atlantic Motel, Gestion de l’hôtel
Hi Anne, Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We are glad to hear that your stay went well. We hope we will have the pleasure to serve you again on your next trip to Moncton.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Super bien mais manque de poste de television francais et le dejeuner netais pas inclus comme indiquer dans la description. Hotel loin de tout les services par contre hotel tres propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Atlantic Motel, Gestion de l’hôtel
Hi Melissa, Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We are glad to hear that your stay went well. We hope we will have the pleasure to serve you again on your next trip to Moncton.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Atlantic Motel, Gestion de l’hôtel
Hi Ameliane,After reading your review score, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Ce motel a répondu à nos besoins. On ne voulait pas payer trop cher et c'était propre sans être le grand luxe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Atlantic Motel, Gestion de l’hôtel
Hi Michel, Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We are glad to hear that your stay went well. We hope we will have the pleasure to serve you again on your next trip to Moncton.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Hôtel vraiment désuet, j'ai dû demander de changer de chambre odeur de renfermé, propreté laisse à désiré, demande un dépôt de sécurité élevé plus élevé que le prix de la chambre .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Atlantic Motel, Gestion de l’hôtel
Hey Celine,After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2023 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2023 par Kalpesh Agrawal, Gestion de l’hôtel
Hello Guy, Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We are delighted to hear that your stay was enjoyable and, we hope to have the opportunity to serve you again on your next trip to Moncton.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2023 sur Expedia
Les serviettes etaient dechirees et sous les lits il y avait de la poussiere en grande quantite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2023 par Kalpesh Agrawal, Gestion de l’hôtel
Hello MIchel, Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We are delighted to hear that your stay was enjoyable and, we hope to have the opportunity to serve you again on your next trip to Moncton.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2023 sur Expedia
The offers on toilet paper or tissues minimal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Kalpesh Agrawal, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Atlantic Motel & i appologiE foor the Inconvinince.