Note fondée sur 915 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2019 sur Expedia
Bien placé. Pas bruyant. . Bon déjeuner. Pas de tapis dans la chambre , un plus. Hôtel en rénovation. Tapis dans les corridors vieux. Belle piscine. Air climatisé bruyante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2019 par dom, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we appreciate your business. We are working hard to fix these issues
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2019 par dom, Gestion de l’hôtel
Thank you for a great review, we appreciate your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par kb, Gestion de l’hôtel
we apologize for not meeting your expectationsa
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
The hotel needs a major revamp. Bathroom looked terrible with stains and mold all over. Sheets were ripped. Most of the lighting in the room was not working. Mattress and pillows smelly and uncomfortable. Didn’t stay for my whole reservation, left after the first night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par kb, Gestion de l’hôtel
WE apologize for not meeting you expectations and will follow up with the managers
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Exterior was dirty, literally a pile of cigarette buds outside a rear entrance door ( which some kept propping open). Sink vanity was not cleaned and had toothpaste residue from prior occupant. Mold on shower curtain and around caulking. A tiny bar of facial soap was the only soap provided, NO bath soap or shower gel. Terrible. Check in experience was great and response to TV not working was quickly resolved.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par kb, Gestion de l’hôtel
we are disappointed in nit meeting your expectations
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
The registration folks were friendly and professional, but the building was very dirty. The carpets are very dirty, with stains, and look like they have not been cleaned or vacuumed in a long time. I like that there was no carpet in the rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par kb, Gestion de l’hôtel
WE will follow up with the proper departments to address these issues
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Needs a little updating. Toilet ran. Room was freezing when we arrived like the ac was set at 60
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels