Note fondée sur 63 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Host was lovely. Beautiful breakfast, great surroundings.
par un voyageur
Publié le 28 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur
Good and not so good!
Publié le 22 oct. 2023 sur HotelsStaff were lovely. Food was Lovely. Room was clean.
Bathroom was separate from the room. Not ideal for trips to the bathroom during the night. Bar noise from downstairs. Sofa bed was not big enough for 2 children. Very creamy bed.
par un voyageur
Disappointing
Publié le 11 août 2023 sur HotelsVery clean room, comfortable bed, good shower.
Lovely meal in the restaurant
It as a cold day/night and the heating was off so the room was cold.
Our room was next to a very Noisey boiler which was very loud.
The decor was bland and uninviting
The room was overpriced and breakfast was an additional cost
par un voyageur
Publié le 10 août 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 août 2023 sur Expedia
Given room is not en-suite, and it’s separated outside.
No hot water in the morning (was working fine in previous night) and no one there to respond when trying to inform.
Took cold shower, being with family and kids, terrible experience.
par un voyageur
Publié le 23 mai 2023 sur Expedia
Very nice and quiet location but the address is misleading as you think you are staying in Betswy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par Y Giler Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you Martin, We are happy that you enjoyed your stay with us.
par un voyageur
Publié le 14 mai 2023 sur Expedia
Friendly staff, clean facilities and great food
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2023 par Y Giler Team, Gestion de l’hôtel
Thank you Philip for the review. please come back soon.
par un voyageur
Publié le 1 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2023 par Y Giler Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you, Darryl,