Note fondée sur 69 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
89 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2019 sur Expedia
Hotel très moderne , chambres confortable . Tout le personnel est très sympa et professionnel. Merci pour cet agréable séjour.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
I expected better from a hotel owned by the Tata group or using the TATA brand. This was perhaps the worst hotel I have seen. The bedsheets were dirty with stain marks. The room was in a dilapidated condition. Very cramped.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Good business stay, nice breakfast buffet

Publié le 11 janv. 2024 sur Hotels
Have stayed here several times. Staff always friendly and efficient. The breakfast buffet is very copious with lots of choices. Convenient to Natural History Museum.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
Staff was great. Wifi never worked after going to front desk 3 times. Group of young drunk guys in next room and where very noisy.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mai 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2023 sur Expedia
Reception is really pathetic. They are taking too much time to give the room key. For me that took more than 30 min even if I have submitted all my documents within a min or two.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 déc. 2022 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2022 sur Hotels
Not feel good