Note fondée sur 3 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
3,0 Propreté de la chambre
2,0 Service et personnel
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de OCHO RIOS

Publié le 24 oct. 2021 sur Expedia
Poor room service... you have to call several times to get even a bottle of water
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 janv. 2021 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2020 sur Expedia
Room service was not good.After calling for several times they finally changed bedsheets and cleaned the room.Food was very very oily and spicy.Even after telling the food service person over phone to send less spicy food,they send us same spicy food which we are with great difficulty.Also I booked deluxe room with complementary breakfast,but while check in at hotel,the reception told,it's booked without complementary breakfast,how is it possible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2020 par jagannath, Gestion de l’hôtel
Dear sir, sorry for inconvenience if any we are trying to short out ur problem and also kindly attention sir your booking is without breakfast.