Note fondée sur 594 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Lewis Roberts, Reception Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2023 sur Expedia
Excellent ! Vraiment un endroit magnifique ! Hôtel qui a un charme fou! Je recommande vivement. Prestations de qualité. Tout était parfait !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2023 par The Holt Reception Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a review! We hope to welcome you to The Holt again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Etape agréable et facile

Publié le 27 août 2019 sur Hotels
Propre, spacieux, accès facile. Le restaurant est bien.
4 sur 5
par un voyageur

tres bon hotel

Publié le 16 avr. 2018 sur Hotels
tres bon séjour comme nous y restons
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Lewis Roberts, Reception Manager, Gestion de l’hôtel
thank you for your positive feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Lewis Roberts, Reception Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Lewis Roberts, Reception Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Although we only stayed 1 night ,i would recommend the holt, staff were friendly and helpful,the food was good ,room was large and well presented, also had a balcony 🙂,had a bit of a tussle with the shower but all in all i am very satisfied
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Lewis Roberts, Reception Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, i will pass on the relevant information to each department.
5 sur 5
par un voyageur

Great room and a lovely hotel

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Great room and a lovely hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Lewis Roberts, Reception Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback, we really appreciate you taking the time to do so.
5 sur 5
par un voyageur

Great base from which to experience Oxford

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
We loved the Holt and will certainly be back. The beds are bit firmer than we like, but that's a matter of taste. Everything else was picture perfect - Samuel behind the bar is knowledgeable and friendly, and the restaurant food is exquisite!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Lewis Roberts, Reception Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent feedback, we do hear this about the beds, but its very refreshing to see you have acknowledged that this is taste and preference rather than anything that can be solved directly. I will pass on your feedback about Sam.