Note fondée sur 84 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel de transit

Publié le 18 août 2021 sur Hotels
Pas de climatisation. Hôtel de passage sur boulevard passant. Ville sans grand intérêt pour l'heure. Accueil convenable tel un hôtel de transit.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2019 par Aneta Pająk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for you opinion. We are very sorry that we didn't meet your expectations. We hope that you will visit us again and we will have possibility to show you the highest level of service. Kind regards, Aneta Pająk Deputy General Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2019 par ibis Styles Bielsko-Biala, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for you opinion. We are very sorry that we didn't meet your expectations. He hope that you will visit us again and we will have possibility to show you the highest level of service. Kind regards, Agnieszka Węgrzyn Deputy General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Very basic room amenities. No safe, fridge, toiletries, mirror, extra pillows or blankets. Iron and board only on request. Breakfast was very good and staff were kind and helpful.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Great, simple helpful staff

Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Prompt reply to pre booking enquiry re: 24 hour reception, was no problem & check in at 2am simple and quick. Excellent
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2024 par Grażyna Pindel, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Robert,Thank you for posting a rating of our Hotel.We invite you to use our services again.RegardsGrażyna PindelReception manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par Grażyna Pindel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for posting your opinion.We listen to the opinions of our guests and try to constantly improve the quality of our services.We invite you to use the services of our hotel again
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Grażyna Pindel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for posting your opinion.We listen to the opinions of our guests and try to constantly improve the quality of our services.We invite you to use the services of our hotel again
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 janv. 2024 sur Hotels