Note fondée sur 37 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Quality General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us and glad you enjoyed your stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Quality General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us and glad you enjoyed your stay
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Quality General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Great deal for the money. Very clean and quiet. Convenient location. Staff very friendly and helpful— especially afternoon staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Quality General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us and glad you enjoyed your stay
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Broken elevator, front desk first gave me the creeps how long she kept my DL and card(where does that information need to be entered more than once on a prepaid room and why not use the card reader) then she gave us a dead key followed by a key to a room that had not been touched since the last guest. Overall the hotel was good but front desk in desperate need of improvement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Quality General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review i am sorry you did not enjoy your stay! The purpose of my front desk getting credit card is to match id with the card to prevent credit card fraud! Sorry you feel that way this is protocol for every hotel!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Quality General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review I'm sorry you did not enjoy your stay. You did not leave your issues so they can be addressed on my behalf. Thank you for choosing to stay at Quality!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Quality General Manager , Gestion de l’hôtel
Glad you enjoyed your stay! Thank you for choosing to stay with us!
4 sur 5
par un voyageur

Good stay!

Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Good Stay. Enjoyed the hotel stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Quality General Manager , Gestion de l’hôtel
Glad you enjoyed your stay! Thank you for choosing to stay with us!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Quality General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Quality General Manager , Gestion de l’hôtel
Glad you enjoyed your stay and thank you for choosing to stay with us!