Note fondée sur 713 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Beau établissements
Bien équipes
Petit bémol: manque d'informations en français.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Anabel Herrera - Operations manager, Gestion de l’hôtel
Dear Yoann, We appreciate the time that you took to post your comments. We are delighted to know you enjoyed your experience with us and the city. Please don't hesitate to contact us again for any question or requirements. Best regards.
par un voyageur
Publié le 14 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Anabel Herrera - Operations manager, Gestion de l’hôtel
Dear Manon, Thank you for your fabulous rating. We are delighted to know that we were able to match your holiday expectations. Best regards.
par un voyageur
Publié le 30 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Anabel Herrera - Operations manager, Gestion de l’hôtel
Dear Frederic, Thank you for your fabulous rating. We are delighted to know you enjoyed your experience with us and the city. Best regards.
par un voyageur de LONGUEUIL
Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
Personnel accueillant,chambre moderne décorée avec raffinement,déjeuner copieux et succulent.A recommander fortement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Anabel Herrera - Operations manager, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre, we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Barceló hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Best regards.
par un voyageur
Publié le 14 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Anabel Herrera - Operations manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jérôme, Thank you for your fabulous rating. We would like to thank you for the praising review. Best regards.
par un voyageur
Publié le 9 mai 2024 sur Expedia
No privacy in the bathroom (glass door which did not close); little amenities, no tissues ; got rejected from breakfast because I had not pre booked it, although lots of tables available. No parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par Anabel Herrera - Operations manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvie, The vision of our clients is the key to complete guest-satisfaction, therefore we are very grateful for the time you spent writing this review. Please don't hesitate to contact us again for any question or requirements. Best regards.
par un voyageur
Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Anabel Herrera - Operations manager, Gestion de l’hôtel
Dear Loius, first and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our NYX Hotel Bilbao and we are delighted to read that we were able to match your expectations. We hope to receive you soon in another occasion. Best regards.
par un voyageur
Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Anabel Herrera - Operations manager, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe, we greatly appreciate the time you spent to share your recent holiday experience at our Hotel Nyx Bilbao. We hope to receive you soon in another occasion. Best regards.
par un voyageur
Publié le 17 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2024 par Anabel Herrera - Directora de operaciones, Gestion de l’hôtel
Estimada Isabelle,Nos complace que haya tenido una estancia agradable en nuestro hotel y esperamos volver a recibirle. Quedamos a su disposición para cualquier información o duda que pueda tener. Reciba un cordial saludo, Anabel Herrera - Directora de operaciones
par un voyageur
Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2024 par Anabel Herrera - Directora de operaciones, Gestion de l’hôtel
Estimado Paxkal, Estamos encantados de que haya disfrutado de su estancia. Todo el equipo trabaja muy duro para garantizar que ofrecemos un servicio de alta calidad y una experincia diferente y memorable. Reciba un cordial saludo, Anabel Herrera - Directora de operaciones