Note fondée sur 961 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,3 sur 5
67 % des clients le recommandent
2,5 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2023 sur Expedia
The outdoor is dirty and bot safe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Pascal,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2022 sur Hotels
check-in très long (2h d'attente, chambre pas prête) épaves de voitures sur le parking et personnes en pyjama à 16h qui viennent chercher des glaçons.......
1 sur 5
par Francois de Québec

Whoach! Hôtel à éviter

Publié le 22 août 2015 sur Hotels
Mauvaises odeurs causées par l'usine à côté. Tapis tâché et lit très inconfortable. Pire motel 6 à vie. Vraiment dégeux.
3 sur 5
par un voyageur

It had Bed

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
The room was Adequate for a night sleep The floors were separating and dirty in the cracks They had bar soap, but no shampoo The ice machine was broken The front door handle was broken
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Shows you low price but if you come to the property, that low price you've paid is too much for the condition of this property.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
I felt very unsafe. The person on duty did not care about anything. I would never recommend this place to my worst enemy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Richlynn,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Owner just discouraged. No coffee, not clean, help worked hard. Just unkept & not clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jacquesne,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6