Note fondée sur 48 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Lars, Gestion de l’hôtel
Hej Mr Anonym,Jeg antager at du er den optimistiske person som aldrig har været her, men valgte at booke et “non-refundable” ophold for at slippe billigst muligt, men alligevel kræver pengene tilbage blot fordi du har serveret en historie om sygdom og “fejl”.Beklager - men der må du tage fat i din rejseforsikring.Du ønskes en dejlig sommer.
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Lars, Gestion de l’hôtel
The guest did not stay with us and did not respond to any calls when we tryed to contact her about her arrival.
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
Very good
par un voyageur
Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Alt for dyrt
Publié le 13 juin 2024 sur HotelsBilleder fra værelset svare ikke til beskrivelsen.Alt for dyrt til forholdende. Vi skulle bare overnatte 1 nat for videre rejse, men man kan ikke tage mere end 500kr for værelset.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Lars, Gestion de l’hôtel
Hej Mr Anonym,Tak for din feedback.Vores priser er fastsat ud fra ganske gængse strategier (kost-, konkurrence- og Value-based). Ift value-based forholder vi os generelt til den positive feedback vi modtager fra langt de fleste af vores glade gæster. De opholder sig oftest på stedet i mere end 8-9 timer og har derfor glæde god glæde af vores omgivelser og faciliteter.Du ønskes en dejlig og positiv dag. Ønsker du henvisning til litteratur om prissætning er du velkommen til at række ud:-)De bedste holderLars
par un voyageur
Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
Der skal kigges på konstruktionen i baderummet i bygningen med de mange værelser - der gror svampe i brusekabinen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Lars, Gestion de l’hôtel
Tak for feedback. Det er desværre korrekt observeret og noget vi har taget hånd om.