Note fondée sur 11 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Renovation needed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear about your experience, Jose! Being a visitor, we expect everything is perfect. Do not worry, we have shared the feedback to our relevant team immediately to rectify the issue. We hope to serve you better in the future. Regards, Joey
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Tom! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2023 par Ava, Gestion de l’hôtel
Hi, Guest! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Ava
par un voyageur
Publié le 25 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2023 par Ava, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking out your valuable time to rate us, Rossano! We will work even harder to make your stay a memorable one :) Regards, Ava
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2021 par Cheshta, Gestion de l’hôtel
Hi, Bernie! Glad to see that you have rated us positively. Do give us more chances to delight you in the future. Regards, Ivy
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2019 sur Hotels
par un voyageur de Toronto Canada
Publié le 24 sept. 2019 sur Expedia
Staff were very accomodating... knows how to deal with my concerns
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2019 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Olá Astra!
Estamos felizes em saber que você escolheu o hotel OYO para sua estadia!
Obrigado por compartilhar seus comentários conosco. Uma experiência positiva é a nossa prioridade.
Estamos ansiosos para atendê-lo no OYO novamente.
Atenciosamente,
Equipe OYO
par un voyageur
設備が不十分!最悪なホテル
Publié le 13 juill. 2019 sur Hotels毎日のルームクリーニングが出来ない。
催促するとしてくれるが…
シャワーが壊れてて水しか出ない。
修理する気配もない。
同僚の部屋は熱湯しかでない。