Note fondée sur 12 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
😠
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience caused during your stay. Our team is constantly working towards ensuring a pleasant experience for all our guests. If you require further assistance, please reach out to us at guestsupport.na@oyorooms.com. Warm regards, Team OYO
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Renovation needed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear about your experience, Jose! Being a visitor, we expect everything is perfect. Do not worry, we have shared the feedback to our relevant team immediately to rectify the issue. We hope to serve you better in the future. Regards, Joey
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Tom! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2023 par Ava, Gestion de l’hôtel
Hi, Guest! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Ava
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2023 par Ava, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking out your valuable time to rate us, Rossano! We will work even harder to make your stay a memorable one :) Regards, Ava
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2021 par Cheshta, Gestion de l’hôtel
Hi, Bernie! Glad to see that you have rated us positively. Do give us more chances to delight you in the future. Regards, Ivy
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Toronto Canada

Publié le 24 sept. 2019 sur Expedia
Staff were very accomodating... knows how to deal with my concerns
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2019 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Olá Astra! Estamos felizes em saber que você escolheu o hotel OYO para sua estadia! Obrigado por compartilhar seus comentários conosco. Uma experiência positiva é a nossa prioridade. Estamos ansiosos para atendê-lo no OYO novamente. Atenciosamente, Equipe OYO