Note fondée sur 173 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 avr. 2024 sur Expedia
Great property!
par un voyageur
Publié le 4 avr. 2024 sur Expedia
Love the space and pool
par un voyageur de Singapore
Publié le 12 déc. 2023 sur Expedia
The property is very ideal to sit back and relax. Staff is very hospitable and warm.
par un voyageur
Publié le 17 nov. 2023 sur Expedia
Excellent
par un voyageur
Amazing stay at Pantai Indah Lagoi
Publié le 21 août 2023 sur HotelsWe had a lovely family holiday staying at Pantai Indah Lagoi Bintan. All staff were very nice and accommodating. A welcome fruit platter and cake were a very nice touch from the resort. We will be back to stay here again in the near future. Ferry transfer was excellent
par un voyageur
CLEAN and Enjoyable
Publié le 17 mars 2023 sur HotelsGreat property for a family get away. Most impressed with the cleanses of property.
par un voyageur
Publié le 15 mars 2023 sur Expedia
par un voyageur
癒される空間
Publié le 18 août 2022 sur Hotels子供たちは海で遊んだり、バギーで遊んだり、プールで楽しんだりと大喜びでした。朝食は、ビッフェスタイルと、人数が少なかったためか、注文のスタイルとありましたが、どれも美味しかったです。
部屋に固形石鹸かハンドソープを置いてくれると更に評価があげられますね。
非常にエンジョイできたのでまた今度泊まりたいです。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2022 par Timoty (Reservation Officer), Gestion de l’hôtel
Dear our Valued Guest, Thank You for taking time to share your experience with us. We are very glad to hear you felt comfort with the villa. Your feedback is very important for us as critical way of understanding how we can deliver the exceptional services to the guests. Thanks again for choosing us and we are looking forward to welcoming you back for another memorable trip in Bintan Island. Warmest Regards
par un voyageur
Publié le 23 févr. 2020 sur Hotels
Great pool villa but food was quite disappointing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2020 par Tanwir (Sales & Marketing), Gestion de l’hôtel
Dear our Valued Guest,
Thank You for taking time to share your experience with us. Your feedback is very important for us as critical way of understanding how we can deliver the exceptional services to the guests.
We hope to better your experience the next time you are visiting our Resort.
Warmest Regards