Note fondée sur 938 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Pratique et proche de la ville à pied

Publié le 15 févr. 2020 sur Hotels
Hôtel proche du centre de ville. Confortable.
2 sur 5
par un voyageur

Comme dans un épisode de Black Mirror

Publié le 26 sept. 2018 sur Hotels
Chambre sans fenêtre, air étouffant. La salle d’eau/toilettes se trouve derrière une cloison en verre transparent, c’est sympa pour l’intimité.
4 sur 5
par un voyageur

petit mais cozy

Publié le 20 sept. 2018 sur Hotels
Parfait juste la chambre était un petit peu trop petite mais très cosy et agréable
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 mai 2018 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Tours

Hôtel moderne un peu excentré.

Publié le 21 févr. 2018 sur Expedia
Hôtel un peu excentré du centre ville, 15min à pied. Chambre petite sans fenêtre, moderne. Insonorisation un peu limite.
4 sur 5
Recommandé
pour Escapade avec des amis
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2018 sur Hotels
les chambres sont super jolie mais vraiment très petite il manque 3 m2 pour au moins faire le tour du lit a moins de 60 £ la chambre le rapport qualité / prix est génial
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Hotels
Really good stay and upgraded on my first night to a bigger room that I didn’t need but enjoyed having for the night with tea and coffee in the room. You can get tea and coffee by reception so there is a place to get a drink but still like to have in the room but only available in the expensive rooms. I think my only gripe is the phone app access that took a while to load on my second night to switch the lights on and off. I was given the option of an actual key card so I could get into the room the second night as the novelty of controlling door access and lights on a phone had definitely worn off. Overall a good stay and value for money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Hello Sally, thanks for sharing this review.We're delighted you enjoyed the spacious room and the convenience of having tea and coffee facilities. We're sorry for any inconvenience caused by the phone app and are glad the key card option was a suitable alternative. Your acknowledgment of the value we aim to provide is greatly appreciated.We’re looking forward to your next visit to Bloc.All the best,Jade, Guest Relations
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
I love it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Hi Helen, thanks so much for sharing this review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable at Bloc.Thank you again; we look forward to welcoming you back soon. All the best,Jade, Guest Relations
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Excellent modern hotel in fabulous area

Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
Very much recommended. A pleasant and quite leafy part of town yet only a few minutes from the city centre. Great restaurants nearby. Clean, modern, comfortable rooms with everything controlled by your smartphone. Excellent TV with all the apps you need.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Hi Steve, thanks for leaving such a great review.It's heartening to know the modern design of our rooms met your expectations and provided comfort. The central location of Bloc, coupled with nearby culinary delights, enhances the convenience for our guests. Your appreciation for the room's cleanliness, smart technology, and entertainment options is much valued.Thank you again; we look forward to welcoming you back soon. All the best,Jade, Guest Relations