Note fondée sur 959 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
66 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 oct. 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 janv. 2019 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Hotel scandaleux a fuir absolument

Publié le 11 oct. 2016 sur Hotels
Hotel a fuir absolument Je vous déconseille fortement cet établissement en très mauvais état ,sale,avec une odeur de cigarette partout , bruyant,et dont le petit déjeuner est une honte.j'ai refusé de le payer..... Il faut être désespére pour y aller....
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
This is a hotel where there are lots of residents loitering outside and inside and is very off putting. This hotel looks untidy and definitely has the resemblance of youth hostel. I wouldn’t book again
2 sur 5
par un voyageur

Okay ish

Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels
Incredibly tired hotel, with no services. On the Positive, the room was clean and shower worked well with plenty of hot water Wi-Fi in room was perfectly reasonable No bar, no restaurant facilities that I could use, as was advised by checking staff not to. Entrance doors that seem to be on Prozac lift that worked but made terrible noises and made me feel very uncomfortable.. Windows in bedroom the only opened one centimetre and that was after I’d shove them hard to open at all. Car park that was covered in Garden rubbish, Which had been there for months by the look. Most areas were tatty.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Something out of a horror film, Walk through the door and walked straight back out,need to update web site and stop giving people a false impression on how good the hotel looks need to close and have a complete make over DIY SOS might help.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2024 sur Hotels
Didn’t feel overly safe. It was like an asylum seekers hotel.
1 sur 5
par un voyageur

DO NOT STAY. AVOID

Publié le 13 juin 2024 sur Hotels
DO NOT STAY. This is an awful Hotel. I paid £115 for a grotty, run down room. The whole place smells. I asked Hotels.com for a refund but they couldn't promise me one until they spoke to the Hotel the next morning, leaving me no option but to stay. To be honest I am disappointed that Hotels.com have this Hotel on their site. The staff are very rude and proceeded to insult me because I wasn't happy. The room walls are covered in stains, bathroom looks dirty, the whole place made my skin crawl. You can’t sleep because the heating system pipe work bangs even though I had my radiator turned off! So please avoid..