Note fondée sur 937 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par Mickael

Hotel un peu excentre mais impeccable

Publié le 19 mars 2017 sur Hotels
Un court séjour mais qui s'est très bien déroulé. J'y retournerai la prochaine fois que je vais à Coventry
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Stayed here for my 1st wedding anniversary. The room was immaculate and bathroom was clean, staff were friendly and gave us a treat was a nice gesture. The spa/pool area was clean and so relaxing. Would definitely stay here again. Many thanks 😊 The Bakers
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Wendy, Gestion de l’hôtel
Dear PaulThankyou for your review and we are pleased to see you enjoyed your stay, on such a special occasion - Happy 1st wedding anniversarywe hope to welcome you backKind Regards Wendy Front office manager
1 sur 5
par un voyageur

No air conditioning and no bath room ventilation

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Hotel room was not what i expected. No air conditioning and bath tub was small and tap had a leak. No ventilation in the bathroom .hotel reception informed maintenance whom amended the tap and replace bath plug but was too late. Only had a night stay so did not have much time to wait around to have facilities repaired
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Wendy, Gestion de l’hôtel
Dear MohummesThankyou for your review, please accept our apologies with the issues you occurred during your stay, These have been shared with our management teamKind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Breakfast is a bit chaotic. They need more staff to help out to restock items
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par wendy, Gestion de l’hôtel
Dear Dominiquethankyou for your review, we hope to welcome you backKind Regards Wendy Front office manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Wendy, Gestion de l’hôtel
Dear Dee thankyou for your review, we hope to welcome you backKind Regards Wendy Front office manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Wendy, Gestion de l’hôtel
Dear MajelThankyou for your 5 out of 5we hope to welcome you backKind Regards Wendy Front office manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
This place is so run down and is in need of a huge refurbishment. It has not changed in 15+ years. The bathrooms are shabby, the tiles are cracked, the grout is orange and just grubby. We didn't get our room cleaned between the two nights and therefore did not have enough toilet roll etc. Outside the hotel is rubbish and random things which make it look shabby. The health centre is just old fashioned and needs an overhaul. We have stayed here a few times this year and will now probably not return. You also have to pay a shocking £6 a day parking which is scandalous.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Wendy, Gestion de l’hôtel
Dear KirstiThankyou for your review, please accept our apologies with the issues you occurred during your stay, These have been shared with our management teamKind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Bed was a too firm for my liking. Thought the breakfast was very expensive at £15.95.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Wendy, Gestion de l’hôtel
Dear Steventhankyou for your review, we hope to welcome you backKind Regards Wendy Front office manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par wendy, Gestion de l’hôtel
Good Morning JashThankyou for your 10 out of 10 reviewWe hope to welcome you back in the futureKind Regards Wendy Front office manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par wendy, Gestion de l’hôtel
Dear FrancisThankyou for your 10 out of 10 and we hope to welcome you back .Kind Regards Wendy Front office manager