Note fondée sur 895 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
94 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Houston

Publié le 6 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Ray Mitchell, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We look forward to your next visit with us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Ray Mitchell, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure having you stay with us. We hope you come back to see us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Staff was very helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Ray Mitchell, Gestion de l’hôtel
It is a pleasure having you stay with us. We always look forward to your conversations.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
The room walls had dripping stains/splatters. The bathroom tub could use a simple bleaching. Black in the calking around the tub, bottom of tub had the look of dirty foot smudge. I asked for another room and my complaint is not that they didn’t have another, but that they wanted me to pay more because I booked through Expedia. The check in lady and some other lady hanging out, who in the morning I saw she was an employee, were exchanging looks back and forth of obvious dislike towards me simpleton because I kindly asked for another room. Unprofessional and childish. We stayed in that room because we had to as we were passing through but we did not bring our belongings in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Ray Mitchell, Gestion de l’hôtel
Thank you for telling us about your stay. We do apologize for the issues you had. You were never charged more money for changing rooms. We are sorry for the misunderstanding. We are in the middle of renovations and hope you will come back once they are complete.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Ray Mitchell, Gestion de l’hôtel
Thank you! We look forward to your next stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Ray Mitchell, Gestion de l’hôtel
It is always lovely having you stay with us. We look forward to the conversations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
The staff members they above and beyond to make sure you enjoy your stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Ray Mitchell, Gestion de l’hôtel
Thank you! We love our conversations with you and look forward to ever stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Ray Mitchell, Gestion de l’hôtel
Thank you for telling us about your stay. We look forward to your next stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Ray Mitchell, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure having you stay with us. We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
O likrx yhe clean rooms but did not like the motel employees
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Ray Mitchell, Gestion de l’hôtel
Thank you for telling us about your stay. We wish we could have known about any issues you were having. We thought your stay had been great the last couple of weeks.