Note fondée sur 879 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Houston
Publié le 6 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Ray Mitchell, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We look forward to your next visit with us.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Nice property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Ray Mitchell, Gestion de l’hôtel
Thank you for telling us about your stay.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Ray Mitchell, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure having you stay with us. We hope you come back to stay with us soon
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Ray Mitchell, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We wish we could have known how we could have made your stay better.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Ray Mitchell, Gestion de l’hôtel
Thank you for telling us about your stay.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
The staff always goes above and beyond for their guest. Breakfast was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Ray Mitcjell, Gestion de l’hôtel
Thank you for telling us about your stay. We look forward to your next stay with us.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
The staff was excellent, especially housekeeping
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Ray Mitchell, Gestion de l’hôtel
Thank you for telling us about your stay. It was a pleasure having you stay with us.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Decent property overall, but the room smelled very strongly of mold.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Ray Mitchell, Gestion de l’hôtel
Thank you for telling us about your stay. We are in the middle of a remodel and the first thing being removed is the carpets. We hope you will come stay with us again after the remodel is complete.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Upon checking into our room, the room seem to be clean and ready to occupy. However, there was mold present in the bathroom and the television did not work properly. We called the front desk about the visible mold in the bathroom and we were told that the mold we saw was actually water damage. We checked out immediately! Is it possible that Expedia could have a way of inspecting the properties that they are vouching for? I would definitely like to know about that inquiry.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Ray Mitchell, Gestion de l’hôtel
We deeply apologize for the room you were checked into. The room was not supposed to be in circulation to be rented. It was supposed to be out of order to be repaired from the mildew that had gotten on ceiling. We are so sorry for the mistake that happened.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Ray Mitchell, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure having you stay with us. We hope you will come back to see us again soon.