Note fondée sur 933 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2024 par Sakshi , Gestion de l’hôtel
Dear Sylvia,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Birmingham New Street.. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.RegardsSakshi
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2022 par Dayana Kancheva, Gestion de l’hôtel
Dear Denis,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Dayana KanchevaAssistant General Manager
par un voyageur
Publié le 24 oct. 2022 sur Expedia
par un voyageur
one night in Birmingham center
Publié le 10 mars 2020 sur HotelsI attended a conference @ NEC by the airport. considering the price difference of the hotel between the airport and the city center and the ease to reach the center from teh airport i opted for the IBIS New street. The hotel is just 5 mins walk from the station, it is quite modern and located in a vibrant area (there are a lot of bars / restaurant just in the back). I was there on a monday so more quiet and tried the hotel restaurant, which was nice. the rooms are standard but the common area very trendy and friendly. I will stop there again in future.
par un voyageur
Je n'y retournerai pas dans cette hôtel
Publié le 9 déc. 2019 sur HotelsIncroyable!
Quand J'ai signalé la présence d'une souris dans la chambre , le personnel n'était pas surpris du tout de l'événement !
On m'a même expliqué comment les souris y arrivent !!!
L'hôtesse d'accueil m'a proposé une autre chambre.
Dommage pour une enseigne comme Ibis (groupe accord ...)
Je n'y retournerai pas dans cet établissement pourtant bien situé.
par un voyageur
Business
Publié le 4 nov. 2019 sur HotelsBon séjours business
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2019 par Paula, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind comments. I am delighted you enjoyed your stay with us and we are looking forward to seeing you again very soon. Thank you once more.
par un voyageur
Publié le 17 mai 2019 sur Expedia
par un voyageur de Lyon
Publié le 3 mars 2019 sur Hotels
par un voyageur
Bien situé
Publié le 26 févr. 2019 sur HotelsBien situé mais bruyant en fin de semaine.