Note fondée sur 411 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 nov. 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 nov. 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 oct. 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2019 sur Hotels
Il y avait quelques insectes rampants dans la salle de bain et dans la chambre ! Le couloir donnant sur des chambres du rez de chaussée était sale et l'insonorisation n'était pas bonne
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2018 par Scott - Shift Leader, Gestion de l’hôtel
Thank you for reaching out to us about your recent stay at Ibis Coventry South. Comments, both positive and negative are an important tool that we use to constantly improve ourselves and we appreciate the time and effort taken to provide them.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2018 par Diop SAMBA , Gestion de l’hôtel
Good morning, Thank you
1 sur 5
par GAELLE de Nantes

Publié le 21 nov. 2015 sur Hotels
No hot water the evening I checked in. Bed was badly made. Breakfast is mediocre. In conclusion, price is overcharged in comparison to quality and service
1 sur 5
par un voyageur

bof.........!

Publié le 27 août 2014 sur Hotels
Sans commentaires ! Bof !
3 sur 5
Recommandé
pour Couples
par un voyageur

ideal pour les professionnels

Publié le 26 nov. 2012 sur Expedia
Emplacement : mal placé, acces difficile à trouver
difficile à trouver, éloigné du centre ville.Rien d'autre à préciser
3 sur 5
par un voyageur

I’ve stayed in better for the same cost.

Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
Mixed feelings about this stay. The inside of my room was clean and modern, obviously recently redone. The outside is a state; security lights hanging off the wall and tatty and actually it doesn’t feel all that safe walking around in the dark. I don’t know why they put solo female travellers as far away from reception as possible. The bed wasn’t as comfortable as I had hoped and noise travels between rooms. The seal around the main door (which goes straight outside) was rubbish and there was a cold breeze all night. In summary you probably get what you pay for but I’d call this the all fur no pants of hotel stays. I have definitely stayed in better hotels for the same room rate.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Florin Tircomnicu , Gestion de l’hôtel
Dear Hannah,Thank you for sharing your detailed feedback. We're glad to hear that the room's interior met your expectations, but we sincerely apologize for the issues you faced with the outdoor conditions, security, and comfort. Just to let you know, we do have CCTV al over which are monitored 24/7 from the reception, and we have the staff doing rounds every 30 minutes. I understand that the layout of the hotel is different but it does not make less safer. We have never have any incidents so far. Your concerns, particularly about safety, noise, and the bed, are important to us, and we’ll take them seriously to ensure improvements where needed. We strive to provide all our guests with a safe and comfortable environment, and we regret that this was not reflected during your stay. Thank you again for your honest feedback and I do hope you will give us another chance in the future.Your sincerely, Florin TircomnicuOperations Manager