Note fondée sur 2 288 évaluations de clients
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4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Good Morning Thank you for taking your time to do a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel Birmingham and we look forward to welcoming you back in the future.Kind RegardsRichardDuty Manager
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Good Evening Thank you for taking your time to spend a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel Birmingham and we look forward to seeing you soonKind RegardsDuty Manager
par un voyageur
Très très bonne adresse
Publié le 31 mai 2024 sur HotelsTrès confortable et propre !
Rapport qualité prix +++
Franchement foncez
Parking pas donné… : 19€ pour 15h de stationnement
Coupe de prosecco offerte dans la reception !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2024 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Good Evening Thank you for taking your time in doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel Birmingham and we look forward to welcoming you back in the near futureKind RegardsDuty Manager
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Thank you for taking your time on spending in a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel Birmingham.We look forward to welcoming you back in the future to the Leonardo Royal Hotel Birmingham.
par un voyageur
Poor service
Publié le 4 oct. 2024 sur HotelsHad to call reception 7 times before anyone picked up. Got ill during trip and asked to stay some more hours to sleep prior to flight - for payment - but was denied with ‘not policy’.
fire alarm triggered in the middle of the night. Was false alarm which is naturally not the hotels fault. However no one thought to stand by stairs to inform guests.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Thank you for taking your time on spending in a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel Birmingham.We look forward to welcoming you back in the future to the Leonardo Royal Hotel BirminghamWe will investigate your issues with hotel management and improve the services we offer
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Thank you for taking your time on spending in a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel Birmingham.We look forward to welcoming you back in the future to the Leonardo Royal Hotel Birmingham.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Thank you for taking your time on spending in a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel Birmingham.We look forward to welcoming you back in the future to the Leonardo Royal Hotel Birmingham.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Thank you for taking your time on spending in a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel Birmingham.We look forward to welcoming you back in the future to the Leonardo Royal Hotel Birmingham.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Good EveningThank you for taking your tine to spend a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel Birmingham.I am sorry to read about you having problems during your stay and this will be investigated Kind RegardsDuty Manager
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Good Evening Thank you for taking the time to spend in a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel Birmingham and we look forward to welcoming you back to the hotel Kind RegardsRichardDuty Manager