Note fondée sur 748 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
84 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Pensez à nettoyer les cartes d’accès…

Publié le 29 avr. 2024 sur Hotels
Hôtel convenable. Pas de service entre nos deux nuits. Les cartes d’accès aux chambres ne fonctionnaient plus le 2e soir. La personne à l’accueil m’a dit que les cartes étaient sales et que je devais les nettoyer… elles étaient conservées dans la pochette donnée par l’hôtel. Service plus que limite…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Voyageur, Merci d’avoir fourni vos commentaires. Votre expérience est importante pour nous et nous vous remercions d’avoir porté vos préoccupations à notre attention. Nous espérons avoir l’occasion d’améliorer votre expérience avec nous. S’il vous plaît visitez à nouveau. Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Staff was rude. Place had a smell. It was extremely dog friendly. Dog Motel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Tanasia, Although we appreciate the wonderful rating we do apologize that your stay wasn't as comfortable as anticipated. Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon! Natalie #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
disgusting never again . The unsafe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Pietro, We’d like to apologize for falling short where safety is concerned. The safety of our guests is our highest priority, so rest assured we’re giving this the attention it deserves. Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par M6 Homewood, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Very clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par M6 Homewood, Gestion de l’hôtel
Thank you fo staying with us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
The shower won’t stop running and the hot water was not hot and my bucket for the ice was dirty I could not use it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Monique, We are grateful for your feedback and are saddened to learn about your recent experience while visiting our location. We deeply apologize for any inconvenience or dissatisfaction it caused. Your feedback means a great deal to us, and we take it very seriously. We are eager to understand your specific concerns so that we can promptly address them and enhance our services in the future. Please contact us to discuss this matter further. Once again, we regret not meeting your expectations and appreciate you bringing this to our attention. We aim to make things right and earn back your trust. Natalie #team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Everything was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par M6 Homewood, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and sharing your experience.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par M6 Homewood, Gestion de l’hôtel
Thank you for for staying with us. I am sorry that we fail to meet your expectations. Hopefully you will visit again and we will show you a much better stay.