Note fondée sur 937 évaluations de clients

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4,0 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Bon séjour affaires dans les Midlands

Publié le 10 juill. 2020 sur Hotels
Bon séjour affaires dans les Midlands Hotel récent et propre Bon service
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2019 par E Rhodes-Maquaire/ Rooms Division Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating, we are pleased to read you had a pleasant stay with us and we look forward to welcoming you back . Best regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2018 sur Hotels
Chambre spacieuse et propre. Petit déjeuner copieux et le tout à un tarif abordable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2018 par E Rhodes-Maquaire/ Rooms Division Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback and we look forward to welcoming you back to the hotel in the future. Kind regards.
3 sur 5
par un voyageur

Hotel correct

Publié le 23 nov. 2018 sur Hotels
Hotel correct et conforme au standard Novotel. Literie ferme et oreiller plat. Petit déjeuner OK, mais rapport qualité/prix mauvais.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2018 par E Rhodes-Maquaire/ Rooms Division Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased to read that you had a pleasant stay with us and we look forward to welcoming you back to the hotel. Kidn regards
3 sur 5
par Eric

Bien mais un peu bruyant

Publié le 12 nov. 2017 sur Hotels
J'y ai passé deux nuits. L’hôtel est bien, surtout par rapport au prix. Le seul problème est qu'il est situe a cote de voies rapides et de la gare et du coup, la nuit on entend beaucoup les voitures et même les annonces faites en gare.
5 sur 5
par Alexander de Romans-sur-Isère

Service Excellent - Proche gare Wolverhampton

Publié le 29 févr. 2016 sur Hotels
Très proche de la gare donc pratique et le service à l’hôtel exceptionnel. Ils peuvent investir dans du meilleur papier de toilette par contre.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par YG, Gestion de l’hôtel
Dear Eunice,Thank you for taking the time to share your review ; it is always a pleasure to receive positive feedback and I will share it with the team. We look forward to welcome you back to Novotel Wolverhampton. Best regards Yann
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par YG, Gestion de l’hôtel
Dear Phillip,Thank you for taking the time to share your review ; it is always a pleasure to receive positive feedback and I will share it with the team. We look forward to welcome you back to Novotel Wolverhampton. Best regards Yann
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Very nice hotel a little dated in the bedroom where you have a seperate toilet from the bathroom our than that overall very nice and comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par YG, Gestion de l’hôtel
Dear Carl,Thank you for taking the time to share your review ; it is always a pleasure to receive positive feedback and I will share it with the team. We look forward to welcome you back to Novotel Wolverhampton. Best regards Yann
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Bedroom had dirty carpets, dirty curtains with holes in and dirty walls. We had a 7 year old with us so the sofa bed had been made up. My granddaughter had to be moved from the sofa bed to my bed as she was so allergic to the dust. As soon as she changed beds she was fine. My daughter had to sleep on the sofa bed and was also very allergic to the dust, she had an awful nights sleep. The bedding was clean but the room was tired.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par YG, Gestion de l’hôtel
Dear Tanya,Thank you for taking the time to share your review. I am sorry to read that your experience did not meet your expectations. I will certainly investigate your concerns and I can assure you that the appropriate measures will be taken to avoid similar occurrence in the future. I hope that you will still give us the opportunity to welcoming you back to better serve you in the future. Best regards Yann