Note fondée sur 944 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Très bon séjour affaires sur Wolverhampton

Publié le 10 janv. 2022 sur Hotels
Très bon séjour affaires sur Wolverhampton Hotel bien situé, parking facile DE belles chambres confortables
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2022 par Park Hall Management, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre, Thank you for taking the time to leave a review of your stay. We are happy to see that you enjoyed your experience at the Hotel and we hope to see you again in the future. Kindest Regards
4 sur 5
par un voyageur

Hotel sympathique, au calme, à recommander

Publié le 12 oct. 2019 sur Hotels
-lieu sympathique -accueillant -belle chambre pour 3-4 personnes (king size lit et canapé lit) -assez de places de parking devant l’hôtel -à déguster le fish & chips au bar et le restaurant indie (entrée séparer à ~5m de l’entrée de l’hôtel) -nous n’avions compris que le spa/piscine/salle de sport était à l’extérieur de l’hotel (15-20m), c’est un peu dommage mais c’est bien organisé -pour la chambre de 4 personnes nous aurions souhaité des draps séparés, pour chaque personne, mais ça c’est bien passé -Il faut savoir qu’il y a tous les weekend au moins 1mariage, dans une salle attenante à l’hôtel (pendant notre séjour I’ll y a eu 3, mais aucune quelconque gêne / aucun bruit et à minuit c’était fini de toute façon )
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2019 par Tim, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review Ronny, I will pass your feedback to the teams, We hope to see you again soon
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2018 par Tim, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review, how could we improve?
1 sur 5
par un voyageur de Saint Mary's Island

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2024 par Park Hall Hotel & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Jagdish,Thank you or choosing Park Hall Hotel & Spa for your recent stay, we have noticed that you have given us a low review score, do you mind reaching out to us via any of our contact outlets and letting us know what affected your stay? we would love to hear from you as your feedback would mean a great deal to our improvements. Kindest regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2024 par Park Hall Hotel & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Kimbereley,Thank you or choosing Park Hall Hotel & Spa for your recent stay, we have noticed that you have given us a low review score, do you mind reaching out to us via any of our contact outlets and letting us know what affected your stay? we would love to hear from you as your feedback would mean a great deal to our improvements. Kindest regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
Carpets dirty smells in the room of sweat Dusty caused me to cough through out the night Would never of stayed here if someone had told me
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2024 par Park Hall Hotel & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Mundip,Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear about the issues you encountered with cleanliness and odors in your room, as well as the discomfort it caused during your stay. This is certainly not the standard of experience we strive to offer, and we apologize for the inconvenience.Your comments regarding the carpet, dust, and room odor have been shared with our housekeeping team for immediate attention. Please know that we’re committed to addressing these issues to ensure a more comfortable environment for all our guests.Thank you for bringing this to our attention. We hope you’ll consider giving us another chance to provide a better experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2024 par Park Hall Hotel & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Donna,Thank you so much for your fantastic review score! We're thrilled to hear you enjoyed your stay and plan to return. We can’t wait to welcome you back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
Friendly and helpful staff. Room what you would expect for a business hotel. Executive level room but no bottled water.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Park Hall Hotel & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Simon,Thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear that you found our staff to be friendly and helpful, as we strive to provide excellent service to all our guests.We apologize for the oversight regarding the bottled water in your Executive level room. This should have been provided, and we will address this with our housekeeping team to ensure it doesn’t happen again. Your feedback is valuable to us, and we will use it to improve the guest experience.We hope to welcome you back in the future and provide you with an even better stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2024 par Park Hall Hotel & Spa, Gestion de l’hôtel
Dalvinder,Thank you so much for your fantastic review score! We're thrilled to hear you enjoyed your stay and plan to return. We can’t wait to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
All good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2024 par Park Hall Hotel & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick,Thank you so much for your fantastic review score! We're thrilled to hear you enjoyed your stay and plan to return. We can’t wait to welcome you back soon!