Note fondée sur 75 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Amazing place to stay, relaxing and so clean!

Publié le 13 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Ronnie., Gestion de l’hôtel
Hello Daniel. Many thanks ans glad you had a good stay, best wishes, Ronnie.
5 sur 5
par un voyageur

Little home from home

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Really friendly service, nice room, lots of parking. Very highly recommended! Thanks Ronnie!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Ronnie, Gestion de l’hôtel
Hello D. That’s really nice to hear, and I’m glad all was well with your stay. Hopefully see you again soon. Ronnie.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Made to feel welcome at the hotel and in the local area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Ronnie., Gestion de l’hôtel
Hello Daniel, many thanks for that. Glad you had a good stay. Ronnie.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Ronnie., Gestion de l’hôtel
Marc, thankyou for taking the time to leave a review. Really glad you were so pleased and comfortable. Ronnie.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Ronnie. , Gestion de l’hôtel
That’s very kind, thank you Paul. Glad you had a good stay. Naturally, you’re most welcome next time. Ronnie.
5 sur 5
par un voyageur

Recommend to all staying in the area

Publié le 14 juin 2024 sur Hotels
Outdoor space ( garden very big ) parking, central to everything and very friendly place and owner, goes above and beyond
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Ronnie., Gestion de l’hôtel
Thankyou Jacqueline. Good to hear you had a nice stay. Best wishes, Ronnie.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Hotels
Excellent place to stay, host very welcoming. Central to everything would received to everyone.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Ron, Gestion de l’hôtel
That’s really nice to hear Jacqui. Thank you, Ronnie
5 sur 5
par un voyageur

Really helpful and nice host

Publié le 5 juin 2024 sur Hotels
Really helpful and nice host. Will stay again and recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Ronnie. , Gestion de l’hôtel
Thankyou for that. Really glad you’re comfortable. Ronnie.
5 sur 5
par un voyageur

Nice place

Publié le 2 juin 2024 sur Hotels
Very nice place much better place than the price would suggest
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2024 par R, Gestion de l’hôtel
Michael. Glad you enjoyed your stay. Thank you for your comments. Ronnie
2 sur 5
par un voyageur

Schrecklicher Aufenthalt

Publié le 28 mai 2024 sur Hotels
Sicherlich ist mir bewusst das es sich hier um kein 5Sterne Hotel handelt, aber auch für eine Gästehaus war es meiner Meinung nach nicht in Ordnung. -Keine funktionierende Heizung im Zimmer, es war sehr kalt bei 10°C Außentemperatur. -Durch Druckschwankungen im Wasser hat der Boiler der Dusche immer wieder den Dienst verweigert und es kam nur kaltes Wasser. -Bad stand nach dem Duschen unter Wasser, da der Duschvorhang nicht passte. -Das Kontinentale Frühstück welches hier angebotenen wird, war ein Witz. Man konnte sich selbst in der Küche essen zubereiten. Leider wurden keine Eier nachgeliefert. Es gab somit nur Toast und Marmelade. Eine Kaffeemaschine war nicht vorhanden. Ich bin daher auswärts zum Frühstück gegangen. -Die hygienischen Zustände in der Küche waren durch die vorherigen Gäste mangelhaft. Man musste somit vor und nach dem Kochen alles reinigen. -Es gab weder eine Kofferablage noch einen Stuhl im Zimmer. -Bett war extrem weich, man spürte schon das Lattenrost im Rücken
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Ron., Gestion de l’hôtel
Thankyou for your observation. Unfortunately I was away on holiday during your stay which may have helped mitigate your issue. As a single traveller you stayed in a double room with had a fridge and microwave, I will consider your wish to have a luggage rack in the room. Sutton Guest House has been offering accommodation for nearly 30 years aiming for a comfortable and welcoming stay at a rate much lower than conventional UK hotels. The breakfast is advertised as a light breakfast consisting of tea, coffee, bread/toast, cereals, eggs and juice. Guests can help themselves to as much as they like, whenever they like. The kitchen is available 24 hours a day and guests are welcome to use it to prepare and cook their own food if they wish.