Note fondée sur 24 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

unpleasant

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
The front staff said they couldn't find my reservation. I told them the reservation number but they said they couldn't keep finding it. Eventually they said they would check later and gave me a room but it was very unpleasant.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2023 sur Expedia
It was good!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Golden Dragon Hotel & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we are grateful for your high rating and would be happy if you stayed again in our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Goden Dragon Hotel & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Hye Sook, we are grateful for your high rating and would be happy if you stayed again in our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2023 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Golden Dragon Hotel & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Anatolii, we are grateful for your high rating and would be happy if you stayed again in our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2022 sur Expedia
Nice hotel, not all staff speak English but enough do. Swimming Pool outside was good. Decent breakfast. Free taxi back to airport was an unexpected bonus - generally very affordable (laundry costs are ludicrously expensive)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2022 par Malika Kaparova, guest relation , Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for the feedback, we will work on the service more
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Golden Dragon Hotel & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we are grateful for your high rating and would be happy if you stayed again in our hotel.
3 sur 5
par un voyageur

그럭 저럭 그래요

Publié le 8 août 2022 sur Hotels
아침식사는 전 별로 였어요. 딱히 손이 가는 음식이 별로 없어묘. 그리고 숙박은 숙박인이 방 청소 해달라고 해주는것 같아요. 얘기 안하면 청소 안해줍니다. 좋은 점은 방에 베란다가 있더라구요. 그건 좋았어요. 오래된 호텔이다 보니 좀 날은 느낌이 나요.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2022 par Malika Kaparova, guest relation , Gestion de l’hôtel
친애하는 손님, 귀하의 리뷰에 감사드립니다. 우리는 당신이 말한 모든 것에 동의하며 아침 식사를 개선하기 위해 노력하고 있습니다. 격일 또는 요청 시 청소 서비스를 제공합니다. 불편을 드려 죄송합니다. 다시 뵙기를 기대합니다.