Note fondée sur 17 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
The staffs were kind at first but became very unkind with time.
par un voyageur
Publié le 8 nov. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 avr. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par Bekjan Ergeshov, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
par un voyageur
快適な滞在をすることが出来た。
Publié le 2 nov. 2018 sur Hotelsビシュケクでの滞在は初めてなのでほとんど情報がなかったが、このホテルを選んでよかったと思う。ホテルの皆さんは親切で、いろいろなことを教えてくれて助かった。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2018 par Bekjan Ergeshov, Gestion de l’hôtel
Dear Terutada!
First of all, we would like to thank you for taking your time and sharing with us your stay impressions! We are very happy to know that you enjoyed your stay with us and especially outlined hotel location.Thank you very much for your so kind words towards our staff.We highly appreciate your feedback and look forward to welcoming you back during your next visit to Bishkek.
Best regards,
Bekjan Ergeshov!
General Manager
par un voyageur
Es war alles super
Publié le 13 août 2018 sur ExpediaEs war alles super immer wieder gerne. Team war super , das Essen war lecker.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2018 par Бекжан Эргешов ,Генеральный директор" Grand Hotel", Gestion de l’hôtel
Thank you very mbch for taking time and sharing with us your experience of staying at Grand Hotel.We appreciate that you kindly commented on the hotel facilities. We are glad to know, that you enjoyed your stay with us and especially outlined food and hotel staff.
We sincerely hope that we managed to make your journey as comfortable as possible and we are looking forward to welcoming you again in the nearest future!
Best regards,
Bekjan Ergeshov!
General Director