Note fondée sur 566 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

A ne pas manquer si vous passez par là.

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Chambre spacieuse et très correcte. Litterie impeccable mais grince un peu...très bon rapport qualité prix..piscine petite mais suffit pour de détendre. Petit déjeuner moyen...pas grand choix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Days Inn by Wyndham Bishop, Gestion de l’hôtel
Thank you for your thoughtful review! We're glad to hear you enjoyed the spacious room, comfortable bedding, and found it to be good value for money. We appreciate your feedback regarding the pool and breakfast, and will take your comments into consideration as we strive to improve. We hope to welcome you back for an even better stay in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Cet hôtel est bien pour une nuit. Il est à noter que la climatisation est très bruyante.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Days Inn by Wyndham Bishop, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest and sharing your feedback. We have taken note of your concern and we will have maintenance take a look at the a/c unit. We hope to welcome you back again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Days Inn by Wyndham Bishop, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us recently. Our staff genuinely cares about providing an enjoyable stay to all of our guests. We look forward to having the pleasure of welcoming you back again the next time you are in our area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2023 par Days Inn by Wyndham Bishop, Gestion de l’hôtel
It's always a pleasure receiving positive feedback. Thank you for choosing the Days Inn by Wyndham Bishop.
4 sur 5
par un voyageur

Bien

Publié le 3 août 2022 sur Hotels
Bien, pour une nuit entre deux autres hôtels. Le personnel très gentil et serviable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2022 par Days Inn by Wyndham Bishop, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Days Inn by Wyndham Bishop and sharing your great experience. We are happy you were impressed with all our service and facilities. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to hosting you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Séjour correct entre Zion et le Yosemite

Publié le 24 juill. 2022 sur Hotels
Acceuil sympathique, mais absence de la laverie annoncée! Personnel attentif à nous aider. Piscine sans transat, pas très propre. Petit déjeuner trop leger. Ville agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2022 par Days Inn by Wyndham Bishop, Gestion de l’hôtel
Your comments are important to us as we continuously seek ways to improve upon the guest experience in our hotel. We thank you for the feedback regarding our property. I hope that we will impress you with exemplary service during future visits.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2022 sur Hotels
Bon hôtel... Très correct.. Le petit déjeuner pourrait être amélioré mais il y a l'essentiel. Proximité de restaurants et autres à pied donc très pratique si on n'a pas envie de reprendre la voiture après une journée de route...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2022 par Days Inn by Wyndham Bishop, Gestion de l’hôtel
Your business means a lot to us, so if you ever have additional feedback, please don’t hesitate to reach out to us!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
Thanks
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Days Inn by Wyndham Bishop, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest. It was a pleasure serving you and we hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Days Inn by Wyndham Bishop, Gestion de l’hôtel
We appreciate your recommendation and we look forward to welcoming you back in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
I booked this property based paying more for an elevated and clean option. This did not meet any expectation. Paying $200 for a room with a broken bed, filthy/stained furniture and was dingy overall caught me off guard. Will stay elsewhere when traveling through Bishop, CA.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Days Inn by Wyndham Bishop, Gestion de l’hôtel
We are very sorry to hear that your stay did not meet your expectations. It’s unacceptable that the room was not clean and that you encountered a broken bed and stained furniture. Your experience is important to us, and I appreciate you bringing these issues to our attention. I’ll ensure your feedback is shared with management for immediate review. Thank you for your comments, and I hope you’ll consider giving us another chance in the future.