Note fondée sur 25 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1,9 sur 5
1,9 Propreté de la chambre
2,1 Service et personnel
1,6 Confort de la chambre
1,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Cardet

Publié le 21 juin 2023 sur Expedia
Nous avons apprécié le logement et son joli jardin. Par contre, l'indication de lieu est inexacte sur Expedia et nous sommes arrivés a une mauvaise adresse. Le proprietaire nous a envoyé les bonnes indications.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2022 sur Expedia
À FUIR , l'état de la chambre était pitoyable, la saleté dans la cheminé était ancienne l'odeur qui ressortait donnait la gerbe, nous somme arrivé, nous avons vu, nous somme reparti. Pas question de dormir dans une maison rempli de fantômes. certe, c'est le moins chère du coin mais croyez moi, vous serez mieux et plus en sécurité à dormir dehors sur un panneau de chantier couché au sol sur la route, que dans cette maison lugubre.
1 sur 5
par un voyageur

Fake Pictures of Rooms...avoid hotels.com

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
The picture of the rooms are fake, rooms were dirty, smelly and not fit for humans. I would not recommend anyone to use UK.hotels.com as you can't contact any once you have paid the money. I have sent my reviews of UK.hotels.com to outlets to advise not to use your service. I shall be doing more once I get back from my holiday.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2024 sur Expedia
This is self check in place and I didn’t know that as on my email about check in details it was answered with guess house names. So had really big problem finding place then arrived with no code for key safe box. Place overall was mess full of cabin crew yungsters partying, fair enough they were helpful as they contacted landlord so I got a room key. I received email with check in details next day…
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 mai 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Don’t book here

Publié le 8 avr. 2024 sur Hotels
We booked this through hotels.com and got a confirmation and pre paid but when we turned up and eventually found someone they said they don’t have a room as we have rented it out for a long stay - no sorry no gift of compensation
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
We arrived in the night to find a damp room with damp, dirty sheets (hair in the bed, terrible smell on sheets etc), leaks from radiator running right across the floor, bathroom floor covered in human and animal hair. Someone had sprayed some cheap spray in the room, that was all the cleaning done. There was a communal kitchen full of dirty washing up, a table with alcohol and cigarettes butts etc.. I was with my wife and children at 1am and we had to leave, no one could sleep there, and we are not fussy! Outside were broken rotting old cars like something out of the Texas Chainsaw Massacre! The only place we could get a room that night having relied on Expedia to ensure a minimum quality was the Radisson which cost £256! This place should be struck off immediately. We would love to get our money back and something towards the hotel room we had to pay for. Really hope to hear from you. Best regards, Henry
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 janv. 2024 sur Hotels