Note fondée sur 250 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Lovely hotel with friendly staff, and very good food and drink. The shower pressure was far too weak, and the toilet cistern was very noisy on filling up, which let the room down though.
3 sur 5
par un voyageur

Our Stay at Millstone Mellor

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Was disappointed as paid £300 for a two night stay. Got a room ground floor even though asked for high floor. Very noisy as rooms above very noisy and road noise. Room:, blind missing from windows. Toilet cistern broken so just kept filling up for ages. Reported it on arrival but not fixed. Breakfast: waitress forgot to take our order(and others). Asked for more coffee, arrived but no refilled milk jug. Cold buffet limited selection.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Voula Heald Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Tim,It was myself on Duty who dealt with the issues with your room. I do apologize i was unable to resolve the issues with your tv which you felt was the most important aspect of your stay. I am saddened to read your review despite trying my best to accommodate you and also not charging you the full standard rate and allowed you to leave free of charge.If you would like to discuss this further please do not hesitate to contact us directly.Kind RegardsVoula HealdDuty Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Very nice place to have a lovely meal and a great overnight stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Zoe Ellison (Deputy Manager), Gestion de l’hôtel
Good afternoon, HedleyThank you for taking your time to leave us your feedback. I'm pleased to read you've enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back to the Millstone in Mellor soon.Kind Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Superb

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
The rooms are fabulous service excellent and food superb. Very accommodating to our needs as was part of a wedding party. Would not hesitate to recommend