Note fondée sur 413 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 déc. 2024
Desk clerk friendly and helpful. Some road noise from the freeway because the windows are thin and uninsulated. Overall good for the cost and access on a road trip as an overnight place to rest.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent review. We will let our owners know about the road noise
4 sur 5
par un voyageur de MARSHFIELD

Publié le 27 oct. 2024
Everything was fine though I would have liked a first floor room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for tour review. We apologize for not being able to accommodate your request for first floor.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
This was so terrible you are booked me a hotel took my money and it wasn’t no rooms. What kind of company is this? I will never do nothing else with you again very upset.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
We apologize for the over booking. The booking agent over booked the hotel. Please contact them for a refund if you were already charged. We didn't charge them for the stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We appreciate the time.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to fill out the survey. We appreciate your business and hope to host you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Great customer service. Room was nice and cold.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review. We hope to see you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Staff was amazing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your outstanding review. We are happy that you enjoyed your stay with us and hope to host you again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
The breakfast wasn't hot. The light switch in our room did not allow us to turn off reading light from the bed. Room 205
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Your breakfast concerns have been addressed with the staff. I'm not sure on the light. I will have to have maintenance check this, as I believe the lights by the beds have a small switch for each one.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Told them there was only half pillows . They didnt know why. Breakfast was pretty good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind ratings. We will look into getting new pillows if they seem to be too small.