Note fondée sur 203 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Super grand parc aquatique, bon déjeuner inclu, très près du lac de bled ! Séjour parfait
par un voyageur
Publié le 6 mai 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 mai 2018 sur Hotels
par JEREMY
Publié le 19 juin 2017 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par Tomaž Jastrobnik , Gestion de l’hôtel
Dear Joseph, Thank you for taking the time to share your review! We are glad to hear that you had an overall positive experience with us. If there’s anything we can improve to make your future stays even better, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back! Best regards, Tomaž Jastrobnik Head of Guest Experience Sava Hoteli Bled
par un voyageur de Spartanburg
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par Tomaž Jastrobnik , Gestion de l’hôtel
Dear Kalyan, Thank you for the fantastic 5-star review! We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us. If there is anything else we can do to make your next visit even better, please don’t hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back soon! Best regards, Tomaž Jastrobnik Head of Guest Experience Sava Hoteli Bled
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par Tomaž Jastrobnik , Gestion de l’hôtel
Dear Ivan, Thank you for your review! We’re glad to hear you had an enjoyable stay with us. We truly appreciate your feedback as it helps us continue to improve. If there is anything we can do to make your next visit even better, please don’t hesitate to share.Looking forward to welcoming you back soon! Best regards, Tomaž Jastrobnik Head of Guest Experience Sava Hoteli Bled
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Swimmingpool
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par Tomaž Jastrobnik , Gestion de l’hôtel
Dear Sebastian,Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your stay did not fully meet your expectations. If you have specific suggestions or areas where we can improve, we would love to hear from you. Your satisfaction is very important to us, and we strive to create the best experience for all of our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an improved stay in the future.Best regards, Tomaž Jastrobnik Head of Guest Experience Sava Hoteli Bled
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Etwas abseits und dennoch alles gut erreichbar! Sehr nettes Personal und sehr gutes Frühstück!