Note fondée sur 564 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 nov. 2023 sur Expedia
The room was Realy noizy.
Room 115 close thé extérior door (Bang bang door from 5 am ) and thé Windows directly on the parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2023 par Carmel Horsley, General Manager , Gestion de l’hôtel
Greetings:My apologies that the noise from the nearby exit door disturbed you: one of our team will check to make sure the door closer is working to minimise noise.Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
par un voyageur
Publié le 10 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par Carmel Horsley, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to touch base.
Kind regards, Carmel Horsley, General Manager.
par un voyageur
Great hotel
Publié le 31 janv. 2018 sur HotelsDefinitely a great hotel. Friendly staff , spacious and comfortable rooms. Close to wineries.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2018 par Carmel Horsley, General Manager, Gestion de l’hôtel
Greetings! Thanks for taking the time to pass on your positive feedback, we really appreciate hearing from you - and knowing that we made your visit to Blenheim enjoyable. Safe travels.
Best wishes, Carmel Horsley, General Manager.
par Nicolas de Plaisir
Hôtel trop orienté business
Publié le 19 oct. 2015 sur HotelsLe Scenic hôtel nous a réservé un accueil un peu froid et express. La chambre en elle même est propre et assez grande mais la qualité de la literie n'est pas vraiment au rendez-vous. Le wifi gratuit est limité en débit et tout un tas de service est payant, ce qui est dommage par rapport à d'autres motels dans lesquels tout est compris. Pour résumer, l'hotel est trop tourné vers le business à fond sans forcément rechercher le confort de ces clients.
par Claude de Lasne
Good quality hotel while in Blenheim
Publié le 24 juin 2015 sur HotelsGood quality hotel while in Blenheim. Comfortable rooms. Good service. All restaurants and shopping at close range and short walking distance.
par Julien
Publié le 5 avr. 2013 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Great stay. Clean and lovely Very courteous staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Carmel Horsley, General Manager , Gestion de l’hôtel
Hello Colleen: thanks for your feedback, lovely to hear how much you enjoyed your stay.Warm wishesCarmel Horsley, General Manager
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Wotif
A great location with a restaurant and friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par Carmel Horsley, General Manager , Gestion de l’hôtel
Hello KristynThanks for your message and review of the hotel. We are so pleased to read how much you enjoyed your stay with us. Kind regardsCarmel Horsley, General Manager
par un voyageur
Super stay highly recommended
Publié le 8 juill. 2024 sur HotelsOmg the beds it was like aleeping in a huge feather bed. So comfortable, soft and snuggly. Staff were amazing, helpful and very pleasant. The meaks were huge and so tasty. They came very quick as well. Super stay. We will definitely stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Carmel Horsley, General Manager , Gestion de l’hôtel
Hello KayIt was so lovely to chat with you yesterday when you checked out: we are so pleased that you had such a lovely restful sleep. We look forward to the chance to welcome you back, should your travels bring you through Marlborough again. Warmest wishesCarmel Horsley, General Manager
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Lastminute
Our unique experience was the staff surpassed expectation assisting us with a request, well done and thank you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Carmel Horsley, General Manager , Gestion de l’hôtel
Hello Margaret: Thanks for rating your stay. So lovely to read that our team helped to make your visit so pleasant. We hope we can welcome you back another time.Warmest wishesCarmel Horsley, General Manager