Note fondée sur 7 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2018 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2024 sur Expedia
The room was clean but the shower was hard to manage.Also, there is no water heater or cups for making coffee or tea . The only thing that i liked the most was the staff ,they were super nice .
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Amman, Jordan

A decent hotel in Blida

Publié le 31 juill. 2016 sur Expedia
Pour : Location and relative good quality
Contre : breakfast and dining in general.
Emplacement : it is in the center of town
The hotel is clean. The furniture is not of high quality and not very comfortable. The dining is extremely limited as hours are very limited and menu selections are very few. The parking is not clean and there is no elevator access to it. The staff are very friendly and helpful. If you have to stay in Blida, it is best to stay in this hotel.
3 sur 5
par Daniel de Barcelona

Agradable, cosas a mejorar

Publié le 10 nov. 2015 sur Hotels
wifi funciona mal Desayuno de muy baja calidad
3 sur 5
par Arjen de Velsen

Publié le 22 juin 2015 sur Hotels
Algerijnse standaard kun je niet vergelijken met bijv. Duitse hotels. Voor hotels op dit continent is de kwaliteit goed, naar Duitse maatstaf zou het slecht zijn. Alle comfort van een 4-sterren hotel is aanwezig, de service en keuken is goed maar het hotel is gedateerd, meubilair oud en vies. Loopafstand van het centrum waar verder weinig te beleven is.
3 sur 5
par Kamel

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juin 2015 sur Hotels
4 sur 5
par abdelaziz de london

service

Publié le 2 nov. 2014 sur Hotels
There to much noise outside to the cars horn i was unable to extend the stay for one more day online the customer service staff was rude to my wife after asking him if possible to change the room.