Note fondée sur 71 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 janv. 2021 sur Hotels
When we arrived no booking was made at the lodge
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2021 par Veronique , Gestion de l’hôtel
Dearest Mr Taljard,
I do apologise for your booking that was not on our system.
We are in the process of installing fibre, which in the process, makes our internet "dip" now and then, and that caused some of our bookings not to pull thought to our reservations system.
I do apologise for that, and hope you still had a pleasant stay at Bains Lodge.
We look forward to welcoming you to Bains Lodge again.
Kind regards,
Veronique
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2020 sur Hotels
Unit was very dirty with spiderwebs in room bathroom was dirty as well
par un voyageur
Publié le 17 déc. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Disappointed
Publié le 11 déc. 2020 sur HotelsFloor seemed dirty, no rugs, single bed only
Too uncomfortable
Very disappointing stay
par un voyageur
Publié le 4 déc. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Stop
Publié le 28 oct. 2020 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2020 par Veronique , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 10/10 Henry.
Hope you have a fantastic festive season and that we can welcome you back soon.
Kind regards,
Veronique
par un voyageur
Publié le 28 oct. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2020 par Veronique , Gestion de l’hôtel
Dear Tshepo,
Thank you so much for the 10/10 review.
We hope to welcome you back soon and that you have a great festive season.
Kind regards,
Veronique
par un voyageur
Publié le 10 août 2020 sur Hotels
It’s only good enough for a one night en route to Johannesburg. Other than that I would not recommend it to anyone for leisure stays. Too much partying and the cabins needs a complete revamp
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2020 par Andre, Gestion de l’hôtel
Good day. Thank you for your feedback. We will look into your concerns and address accordingly. Kind Regards
par un voyageur
Publié le 12 mars 2020 sur Hotels