Note fondée sur 581 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 sur 5
66 % des clients le recommandent
2,5 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2021 sur Expedia
Hôtel très sale; une odeur répugnante et pas de petit déjeuner malgré ce qui est annoncé… à fuir absolument
3 sur 5
par un voyageur de paris

tres proche de l'autoroute

Publié le 9 août 2009 sur Hotels
propre, confortable, tres proche de l'autoroute donc plutot bruyant. la piscine rafraichi meme si on est coller a l'autoroute. franchement une fois endormi on oublie oublie le bruit. bien de maniere général. bon raport qualité prix. on pas un palace a ce prix
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Place was dirty, there was dust on counters. Ask the staff for extra towels and pillows twice with nothing.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Save your money

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Room was very dirty stains on the walls and I believe blood on the wall as well. I found roaches in the room as well. Was not worth the price
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
This is an older property and it shows. The bathtub was either stained or dirty--we couldn't tell which. Three of the four outlets by the bed (two on each side) didn't work--thankfully one did so we could still use the CPAP machine. The door that was supposed to be our emergency exit was broken and not in use, and the handle to pull the fire alarm was gone from the box. Breakfast was just 2 choices--apples or a pastry turn-over type thing, neither of which I can eat. On the plus side, the main part of the room was nice and furnished well with a small microwave and fridge, and the bed was comfortable.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
So as soon as I walked in the door the odor overwhelmed me. I immediately asked to see the room he had reserved for me before checking in. When he showed me I was appalled on how nasty and smelly the room was. It smelled of mold, sweat and bad odor from feet. There was stains on every part of the furniture practically. The tub was stained with black marks. Nothing was updated. Just disgusting. He told me he would move me to a different room but I had to pay an additional fee. Since the third party already took my money I had no choice but to pay and stay there!!! I went to purchase extra sheets n towels and disinfectant. Something I have never had to do!!! This was the absolute worse experience for me!!!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Wasnt the greatest place to just relax
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia