Note fondée sur 541 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
60 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

TRÈS SALE

Publié le 22 mai 2022 sur Hotels
L’hotel est TRÈS SALE, planchers,murs , fenêtres, table collante etc
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your survey and thank you for staying with us at Quality Hotel and Conference Center.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your survey and thank you for staying with us at Quality Hotel and Conference Center.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your survey and thank you for staying with us at Quality Hotel and Conference Center.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Musty and damp, but a great mattress which is rare in hotels. Great band at the restaurant but terrible food.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your survey and thank you for staying with us at Quality Hotel and Conference Center.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your survey and thank you for staying with us at Quality Hotel and Conference Center.
4 sur 5
par un voyageur de Kalispell

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
We were glad to see the view from the property was being opened up so we could see the mountains.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your survey and thank you for staying with us at Quality Hotel and Conference Center.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Dirty-looked - unclean-Very--- VERRY poor breakfast.....Drink machines did not work--employees could have cared less--poor hallway lighting
1 sur 5
par un voyageur

Avoid.

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Took at least 15 minutes to get greeted and checked in. Limited staff. Broken vending machines, terrible cold breakfast, dated decor, smelly carpet and no AC in my room.