Note fondée sur 317 évaluations de clients

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3,6 sur 5
92 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Bon sejour

Publié le 25 mars 2019 sur Hotels
Conforme au standard Motel 6
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2019 par Bob, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us. Your feedback will be shared with the team to serve as recognition and encouragement as we strive to continuously improve our guest experience. Thank you again for sharing. We hope your next visit will be even better. Sincerely, The Guest Experience Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2018 par Bob, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your comments concerning your stay with us. We strive to provide a superior guest experience and valuable guest feedback helps us determine how well we are delivering on that commitment. I have reviewed your comments and concerns, and I want to assure you that they are appreciated and valued; and hope you will give us an opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, The Guest Experience Team
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par N, Gestion de l’hôtel
Hi Pamela, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Really easy to find off the highway. Easy check in. Very comfortable bed with soft sheets.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Stay away

Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Rude desk clerk. She was impatient, discourteous and unhelpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par N, Gestion de l’hôtel
Hi Ann, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Das WLAN ist hervorragend. Das war es dann auch schon. Die Bilder im Internet sollten mal aktualisiert werden. Keine Ahnung wo für zum Teil 10 von 10 Punkten geben wurden. An der Rezeption war soviel "positive" Energie zu spüren. Diese Energie war auch im Zimmer zu spüren. Wir hätten an der Rezeption schon wieder umkehren sollen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par N, Gestion de l’hôtel
Hi Nobert, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024 sur Expedia
It was very quiet. The people were professional. I would definitely recommend it. I would stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par N, Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par N, Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.