Note fondée sur 585 évaluations de clients

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3,4 sur 5
90 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Bonne halte sur la route vers Los Angeles

Publié le 2 janv. 2020 sur Hotels
Bonne halte sur la route vers Los Angeles, restaurant juste à côté. Dommage que l'Internet ne fonctionne pas dans les chambres et que le petit déjeuner soit peu copieux...La piscine doit être agréable et bienvenue en été.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2018 sur Hotels
Hôtel très confortable, vue magnifique et très bon petit déjeuner.
3 sur 5
par Gaël de Paris

Très bien pour une etape

Publié le 1 oct. 2017 sur Hotels
Hôtel correct, personnel sympathique,bonne literie et piscine très agréable. Il n'y a pas grand chose aux alentours mais c'est une bonne adresse pour une étape entre Phoenix et Joshua Tree NP.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2016 sur Hotels
4 sur 5
par Bernard de Sion

Hotel moyen

Publié le 9 août 2015 sur Hotels
Hotel mériterait une bonne rénovation avec changement des literies.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
I chose this property because of previous sure stay in Ontario ca. They advertised the following: pool, hot tub, free breakfast lobby I specifically chose it because of these amenities acording to the pictures and ad on expedia only to find that the pool was in desperate repair and so was the hot tub. There was no breakfast and a small loby no bathroom or computers.. the room was small and smalled musty. I drove 12 hrs from Salinas ca. Expecting to relax instead i ran out canceling my stay expecting not to be charged. As of today it appears that I havent been charged yet. Stayed at Comfort Choice hotel instead. Why did expedia falsely chaim that it had these amenities.TOTALLY DISAPOINTED.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
They didn’t have a staffed check-in. Had to call a phone number that went to voicemail the first time, answered but don’t speak then hung up, then on the third call it went to voicemail. Since no staff responded we went to a different hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2024 par ram, Gestion de l’hôtel
Dear Jennifer,Thank you for your feedback, and we apologize for the frustrating experience you encountered during check-in. It is unacceptable that you were unable to reach staff through the provided number and that no one was available to assist you in person. We understand how this situation disrupted your stay, and we are truly sorry.We are currently reviewing our check-in procedures and will address the communication issues to ensure prompt, consistent support for all our guests. Our goal is to make every arrival seamless and welcoming, and your feedback is invaluable in helping us improve.If there's anything further we can do to make this right, please don’t hesitate to contact us directly at [Contact Information]. We hope you might give us another opportunity to provide the attentive service you deserve.Sincerely,Hotel Managment.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
This day was comfortable but it said breakfast but they did not have breakfast available disappointed
4 sur 5
par un voyageur de Seattle

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Friendly staff