Note fondée sur 75 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Nikel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Chère Emeline,Nous vous sommes vraiment très reconnaissants pour l'évaluation que vous avez faite et nous aimerions beaucoup que vous nous rendiez visite à nouveau bientôt.C'est toujours un plaisir d'accueillir nos clients et de recevoir de leur part de si bons sentiments.Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau bientôt !Cordialement, Hotel Riu KaramboaOnline Reputation Manager
par un voyageur
Publié le 16 mai 2024 sur Expedia
La nourriture trop moyenne
par un voyageur
Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
Hôtel magique, tout est dans l’hôtel pour ne pas qu’on sorte! Seul bemol il n’y a rien autour c’est desert
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 14 juin 2024 sur Hotels
Anniversaire de ma compagne .
Aucun geste au contraire chambre très loin de tout
par un voyageur
Publié le 4 avr. 2024 sur Expedia
Amazing staff !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Melisa,Thank you for your comment,We are really happy to read that you felt at ease with us.We are also very happy to hear that we did a good job from your point of view and we thank you very much for your positive feedback.We look forward to your visit to any of our facilities in the near future.Yours faithfully,Hotel Riu KaramboaOnline Reputation Manager
par un voyageur de San Francisco
Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
The food is terrible - over cooked and the same at the buffets every day - the specialty restaurants if you can get a table aren’t much better. No pool service and the evening entertainment was also poor. We had delayed flights and let them know that we would be arriving within the first 24 hours but when we got there they wouldn’t let us into our rooms until 3pm as that was the next days check in even though we had paid for the previous day on full. This is NOT a 5 star hotel - at best a 3 star
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lisa,Thank you for the time you have taken to write us about your experience in our hotel.We are disappointed to hear that we did not manage to fully live up to your expectations as we place great importance on providing all of our guests with a wonderful experience.You may rest assured that your comments will be forwarded to the corresponding department for an adequate follow-up and future improvement as we sincerely hope that you would still consider visiting one of our Worldwide destinations soon so that we have the chance to give you the stay you were hoping for. With our best wishes we remain,Hotel Riu KaramboaOnline Reputation Manager
par un voyageur
Publié le 20 janv. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Um oásis no meio do Inverno
Publié le 10 déc. 2023 sur HotelsExcelente. Nada a apontar. Até o clima ajudou. Staff muito atencioso com todos os clientes.
Excelente relação qualidade /preço
A repetir no futuro breve.
par un voyageur
Publié le 30 nov. 2023 sur Hotels
Excellent hotel.
Employees very friendly.
Rooms all clean
My favor dinner @Toscana.
Thank you Eneida for taking care of us.
We will definitely come back 🙏
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2023 par Riu Karamboa Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Antonieta,It is very rewarding to read that your experience was a good one.And we are very thankful for your positive remarks, it is appreciated, since our team do their best to make every guest’s stay memorable. Thank you very much on behalf of our staff, Antonieta.We really look forward to welcoming you again soon!Warmest wishes,Hotel Riu KaramboaOnline Reputation Manager