Note fondée sur 517 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Clean and cozy, great location
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Mostly good. Compared to the other Holiday Inn properties we stayed in (3) on our trip this was our least favorite. Broken toilet paper holder in the bathroom, no blackout shade on the window, mold in the shower. Reading light broken, no grab bars where they are needed. The other hotels were great, this was a disappointment and the rate was higher.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Beautiful facility. The bed was not comfortable and needed replacing.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Convenient location if you want to stay in Boardman
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
It was very very nice beds were comfortable, rooms were clean
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
We first got into our room, it smelled awful, but we had to leave for an event. We got back 3 hours later and it was worse. I went to unpack and noticed on the ceiling and running down the wall was black mold. Also, the shower was dripping constantly. We went to the front desk and she was gracious enough to move us. In that room it was better, but when we got up the next morning, we noticed there was black mold all around the base of the shower. My husband said the faucet was dripping all night long and had to put a towel down to buffer the sound.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2024 sur Hotels