Note fondée sur 894 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2023 sur Hotels
Pas a la hauteur pour un embassy suites surtout la literie non comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2023 par Devin Wallace / Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!We are currently under renovation and will be rectifying it all very soon. We look forward to welcoming you in the near future to take care of it.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2023 sur Hotels
Convenable
La connexion wifi catastrophique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par Devin Wallace / Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
We will do our best to ensure we double check our wifi issues. It was a pleasure to have you stay with us!
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2023 par Devin Wallace / Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback! We hope to see you very soon!
par un voyageur
Bonne étape !
Publié le 26 juin 2022 sur HotelsBel hôtel, très correct pour le prix. Grande chambre et petit déjeuner varié et copieux. Salle de sport au top !
Par contre, la chambre sentait l’humidité et pas de couette pour le lit d’appoint (simple drap).
par un voyageur
Publié le 10 janv. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Devin Wallace / Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback as we are delighted that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
Hotel is currently under renovation which is great! You can smell and feel the mold in the rooms plus the rooms are very old. Carpet is dirty and sticks and the ceiling in the bathroom had very bad old water damage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Devin Wallace / Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
My apologies that your experience was not the best and we hope that things better if you planned on returning to our hotel. We hope to address all matters to increase a great guest experience.
par un voyageur
The worst hotel I ever stayed.
Publié le 10 oct. 2024 sur HotelsThe worst hotel I ever stayed. BAD
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Devin Wallace / Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
My apologies that your experience was not the best and we hope that things better if you planned on returning to our hotel. As you know, we are doing our property renovations, we hope to address all matters to increase a great guest experience.
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
It was under construction, the place smelled damp and my room was in poor condition. I could not enjoy the restaurant or the pool. I can not understand how Expida did not give me a warning. The construction has been going on for over a year. Very disappointed in your rating system.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Devin Wallace / Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
My apologies that your experience was not the best and we hope that things better if you planned on returning to our hotel. Our third-party vendors have been informed and I am unsure as to why they have not noted it. We will do our best to communicate
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
The property and room clean were clean and very neat!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Devin Wallace / Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your amazing feedback Veronica! We hope to see you again very soon.