Note fondée sur 942 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 oct. 2022 sur Expedia
Bryant lit un peu dure
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2022 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Dominique, thank you for reviewing your stay. We are happy your overall experience was pleasant. However, we want to apologize for any concerns which kept it from being perfect. We appreciate you choosing our hotel, and we hope you will allow us another opportunity to accommodate you whenever your travels bring you to our area.Sincerely, Hotel Management
par un voyageur
Hôtel à éviter
Publié le 23 févr. 2019 sur HotelsHôtel peu accueillant, pas confortable et bruyant car trop près de la route et de la voie ferrée . Décoration surannée.Chambre de petite taille. Aucun ustensile dans la cuisine, petit lit de 140, jamais vu auparavant aux États-Unis !
Seulement 2 tables et chaises près du barbecue pour l’ensemble des clients de l’hôtel.
Un petit déjeuner insignifiant, pas de piscine ...
Le prix, 148 euros n’était absolument pas justifié.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Isabelle, please accept my sincere apologies for the issues you encountered and regret the inconvenience it caused. We are sorry not meeting all of your expectations, and please be assured that corrective actions are being taken. We are committed to making sure that we don't repeat what you experienced. Thanks again for your feedback, and we hope that you'll give us another chance and consider staying with us again in the future.
Sincerely,
Hotel Management
par Magalie de France
Un réél plaisir!
Publié le 20 juin 2015 sur HotelsC'est toujours avec plaisir que nous séjournons dans cette gamme d’hôtels où nous sommes comme à la maison avec une équipe charmante.
La vue sur le lac est particulièrement appréciée.
par un voyageur de Paris
Hotel en bord d'autoroute et voie de chemin de fer
Publié le 2 mars 2015 sur Expedia
Pour : Le personnel sympa et la chambre agréable
Contre : le petit déjeuner qui est totalement nul!
Environnement extérieur: déplacer l'hotel loin du bruit!
Nous avons réservé une chambre pour 6 personnes et à notre arrivée, nous nous sommes retrouvé avec 5 couchages (visiblement une erreur de l'hotel et non d'Expédia)!
Après quelques négociations, avons réussi à obtenir une seconde chambre sans supplément.
L'hotel est en bord d'autoroute et d'une voie de chemin de fer, le bruit est toujours présent dans la chambre malgré un triple vitrage. Côté sejour (canapé convertible), simple vitage, donc bruit encore plus fort...
Pas de salle de petit déjeuner, juste un meuble à l'accueil avec thé, café et sachet de chocolat à reconstituer dans l'eau chaude, pommes et barres de céréales...nullissime!
A éviter, dommage car le personnel est sympa et les chambres sont plutôt bien accueillantes
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Dated. So so.
Publié le 20 août 2024 sur HotelsDated. Cleaned but grubby corners etc.
“Breakfast” meant day old coffee and instant oatmeal cups, that’s it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We apologize that your experience did not meet expectations. The issues you mentioned, such as the crowded stairwells and cleanliness concerns, are certainly not reflective of our standards. We take your feedback seriously and will address these matters promptly to prevent future occurrences. Your input is invaluable as we strive to improve the quality of our accommodations and services. Thank you for bringing this to our attention.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
NOT SATISFIED WITH ROOM
Publié le 19 août 2024 sur HotelsI was very disappointed in the room. The appliances were old, the refrigerator was not that clean, a lamp in the living room was old and worked when manually plugged in. The room was facing the highway and was noisy. This is not the first time I stayed in the extended stay at this location, and I was very surprised at the room that I had, but I didn’t want to change the room because it would be a hassle because I had my cat with me and I didn’t feel like packing up and moving. The next time I come and stay at the extended stay in Boca I will look at the room first, and if it’s not up to my liking, I will just change rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Sherrie, Thank you for your feedback. Please know we have strict quality control standards meant to prevent a situation like yours from occurring. We understand our guests have multiple hotel choices, which is why our mission is to provide clean, comfortable suites at an affordable price so guests will want to return. The cleanliness and room conditions you described are unacceptable and not representative of our quality standards. We will address this with our staff and reiterate the importance of impeccable customer service and attention to detail. Further, we are also sorry for the highway noise that even disturbed your time in the room. We will keep a note of the choice of room you would like for your next visit and will invite you back to experience the stay you expect and deserve. Thank you! Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
My staying experience met my expectations. Only thing that I recommend it would be great if there is net curtain on windows, so we could enjoy beautiful lake view and day light in our room.
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels