Note fondée sur 113 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Très bon établissement

Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
Très bon séjour dans cet hôtel propre et confortable. Le personnel en général est très sympathique et agréable. Le petit déjeuner est très bien. Ils nous ont proposé de nous fournir des grandes serviettes pour nos excursions autour de l’île c’est appréciable. Le restaurant de l’hôtel est également trees bien avec un bon rapport qualité prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Tashi , Gestion de l’hôtel
Thank you for valuing every detail. It is a pleasure to offer the best of us both as a Hotel, its comfort, as well as the staff, all our kindness.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2024 sur Expedia
En plein coeur de Bocas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Tashi , Gestion de l’hôtel
It is one of the details most valued by our clients, good thing you have enjoyed and taken advantage of our location.
4 sur 5
par un voyageur

A nice place

Publié le 24 janv. 2023 sur Hotels
The luxury room is nice and big, with a pleasant balcony over the sea. The staff is very nice and very friendly. The hotel is centrally located.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2023 par Tashi, Gestion de l’hôtel
It is satisfying when our guests are pleased with their stay at our hotel. How good that they enjoyed the room next to its pleasant view of the sea.It is for us to always be able to offer our service with all the kindness ... We hope you visit us again!
5 sur 5
par un voyageur

Excelente hotel en Bocas Town

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Todo ha sido perfecto! Desde nuestra llegada en la que nos ofrecieron un upgrade a una habitación de categoría superior, la atención de recepción, los maravillosos desayunos, la limpieza diaria, la comodidad de la habitación, la amabilidad del personal, la simpatía del barman… la mejor opción sin duda para alojarse en Bocas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Tashi , Gestion de l’hôtel
Gracias por valorar cada detalle. Nos satisface que nuestros clientes disfruten de sus pequeñas vacaciones con la mejor atención y comodidad de nosotros como personal, y de nuestro Hotel. Gracias por dejarnos su comentario.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Excelente lugar y atencion
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par Tashi , Gestion de l’hôtel
Gracias!
4 sur 5
par un voyageur

Nice hotel in busy area

Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
The hotel is in a great location - walking distance to everything. I had a nice balcony, the service was great and the breakfast was very good (and included!). My only complaint is that this hotel is loud - I could hear the people above me walking constantly and being in the middle of town it’s never quiet. You cannot sleep here without ear plugs (which they provided).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par Tashi , Gestion de l’hôtel
We are very sorry about the noise. If it is true that our small town is quite active, we as a Hotel do what is in our power (like giving those earplugs to our clients) so that they can be as comfortable as possible during their stay.Thank you for leaving us your comment
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
The staff were very friendly and accommodating. The room was clean but dated. The beds were not very comfortable at all. There was music from the restaurant but it did not last too late. The deck was in the process of being rebuilt so was unusable. The only thing that would keep me from staying here again though was the bed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Deni, Gestion de l’hôtel
Dear Kristi, thank you for taking your time and sharing your comments with us. Our staff strives to provide excellent service to our guests.And for this service to be complete we have had to improve our facilities, such as our dock, we are sure that when it is finished we will all enjoy it.As for the bed and the rooms, we will take it into account and make the corresponding improvements.We apologize for any inconveniences during your stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Tashi , Gestion de l’hôtel
Gracias!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2024 par Tashi , Gestion de l’hôtel
Gracias!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2024 sur Expedia
This stay was amazing! Yacira was the best hostess for our stay and Carla demonstrated incredible care and compassion for her guests. We look forward to staying here again and again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Tashi , Gestion de l’hôtel
Thank you for valuing every detail and leaving us your comment.Yes, Yacira is one of our best employees, always with a smile, kindness and every intention of serving our clients in the best way. And Carla, always eager to help as much as she can, caring for and guiding them so that they are well and enjoy their stay as best as possible.We hope to see you soon!