Note fondée sur 62 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
74 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2021 sur Hotels
Une belle surprise dans le centre de Bodrum avec un jardin splendide ! Un personnel très serviable et agréable !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2021 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup. J'espère te revoir bientôt
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2021 sur Expedia
A FUIR ! Attention un homme du personnel espionne les femmes à travers la fenêtre de leur chambre ! J’en ai fait part à la responsable, hautaine et désagréable elle n’a rien fait, aucune excuse ou compassion. De plus les lits sont de très mauvaise qualité, matelas horrible, mot de dos assuré ! La wifi est médiocre ! Vous ne captez rien et ils ne font rien pour arranger la situation. Petit déjeuner vide , complètement inutile. Seul point positif : la restauration, les plats sont délicieux et l’extérieur.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2021 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Steffy I would like to express that we are very sorry for the unpleasant incident you experienced. i couldn't see you during the check out. The relevant personnel were given the necessary punishment.that is an unacceteple situation. Karia family, we apologize to you very much. We would love to welcome you again to make you forget this unpleasant memory. Best Regards Hotel Manager Deniz Hamdi
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2021 sur Expedia
Good hôtel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2021 sur Expedia
L’hôtel est bien situé et le personnel d’accueil affable. Les chambres sont grandes et avec une jolie balcon privé. Je vous recommande les chambres donnant sur la cour intérieure.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de paris

Magique

Publié le 19 août 2018 sur Expedia
Après avoir fait 4 hotels en turquie dans différentes villes il est de loin le meilleur! Un petit déjeuné copieux et qui laisse un large choix. Une piscine propre et libre toute la journée. Les chambres sont propres, les employés sont disponibles et répondent à nos questions. Juste parfait Petit bémol le room service ferme un peu tôt vers 21h
5 sur 5
par un voyageur

Personnel très sympathique et serviable

Publié le 23 oct. 2017 sur Expedia
Nous sommes venus passer un week-end. L hotel est silencieux, dans un cadre très charmant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2018 par Nermin Biliroğlu, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guests, We would like to thank you for choosing our hotel at your stay and sharing your opinions with us. As your advises and opinions are really important for us, We will be happy to welcome you to again our Hotel. Best Regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Bad management - faulty door; extra charges you are not informed about until check out.
5 sur 5
par un voyageur

Beautiful hotel

Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Such a memorable stay, exceptional service, beautiful rooms and lovely staff.
3 sur 5
par un voyageur

Good but could do better

Publié le 29 juin 2024 sur Hotels
Whilst we did enjoy our stay as always I make some comments to help the hotel improve for next time. We have stayed at Karia many times over several years because it is a small ,quiet, clean, hotel set in beautiful grounds yet close to Bodrum harbour and town centre. I appreciate that the hotel has been refurbished throughout but it remains old fashioned in terms of inconsistent WIFI connection and lack of charging points in rooms. Also please note that the small step down into the bathroom from the bedroom is potentially dangerous and requires a danger strip and/or a warning notice. In terms of service, I found this sadly lacking on this occasion. When we went to the pool after check in, there were no clean towels available and we had to search for staff to tell them this and then search for them again to ask for a drink and a snack. And then there was only chips or meatballs available. The plates were not cleared from the poolside when we were finished or hours later when we left the pool. Check-in did not provide information about WIFI, breakfast or hotel general facilities such as times of breakfast, the availability of lunch,,dinner or poolside refreshments, the beach shuttle or the fact that the 2 hotel bars and hammam are closed.Furthermore, There is no information in the room explaining these things. The booking website says there are 2 bars, a sauna and a beach shuttlebus..Addtioinally some tourist information/leaflets at reception would be a nice touch. A
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Great place I’ve stayed there before and I came back again