Note fondée sur 550 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2022 par Kenan, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to provide us with your great review after your stay at The Marmara Bodrum. Thank you again for choosing The Marmara Bodrum, we will definitely be looking forward to welcoming you back to our hotel during your next trip to Bodrum. With Best Wishes, Kenan Ataoğul. Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2022 par Kenan, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to provide us with your great review after your stay at The Marmara Bodrum. Thank you again for choosing The Marmara Bodrum, we will definitely be looking forward to welcoming you back to our hotel during your next trip to Bodrum. With Best Wishes, Kenan Ataoğul. Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2021 par Canan, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to provide us with your great rating after your stay at The Marmara Bodrum. Thank you again for choosing The Marmara Bodrum, we will definitely be looking forward to welcoming you back to our hotel during your next trip to Bodrum.
With Best Wishes,
Canan Benli
Sales Manager
par un voyageur
Publié le 11 août 2021 sur Hotels
Très bel hôtel avec une vue magnifique et de belles chambres
Attention il est en hauteur donc prévoir un scooter si pas d enfant ça sera très pratique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2021 par Canan, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to provide us with your review after your stay at The Marmara Bodrum. Thank you again for choosing The Marmara Bodrum, we will definitely be looking forward to welcoming you back to our hotel during your next trip to Bodrum. With Best Wishes, Canan Benli Sales Manager
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2021 par Canan, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to provide us with your rating after your stay at The Marmara Bodrum. Thank you again for choosing The Marmara Bodrum, we will definitely be looking forward to welcoming you back to our hotel during your next trip to Bodrum.
With Best Wishes,
Canan Benli
Sales Manager
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2019 par canan, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you very much for your great rating. Thank you again for choosing The Marmara Bodrum, we will definitely be looking forward to welcoming you back to our hotel during your next trip to Bodrum. With Best Wishes, Canan Benli Sales Manager
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2019 par canan, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you very much for your great rating. Thank you again for choosing The Marmara Bodrum, we will definitely be looking forward to welcoming you back to our hotel during your next trip to Bodrum. With Best Wishes, Canan Benli Sales Manager
par un voyageur de Paris
Séjour inoubliable avec un service de qualité et u
Publié le 23 août 2019 sur HotelsSéjour inoubliable avec un service de qualité et un personnel toujours disponible et souriant vivement mon prochain séjour là-bas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2019 par canan, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Murat, Thank you very much for your great review. Thank you again for choosing The Marmara Bodrum, we will definitely be looking forward to welcoming you back to our hotel during your next trip to Bodrum. With Best Wishes, Canan Benli Sales Manager
par un voyageur
Publié le 17 août 2019 sur Hotels
Hôtel très veilleissant qui ne mérite pas les cinq étoiles.
Les chambres, le spa, le fitness sont très vieux équipements à revoir
La seule chose qui compte est le fait de consommer et dépenser son argent dans l’hotel. À l’arrivee, on vous prend même une caution de 100 euros dans le cas où vous seriez contraints mais avec finesse de consommer au sein de l’hotel. Je n’ai jamais vu une telle pratique. Les chambres sont fait à partir de 17h impensable pour ce genre d’hotels Si l’on croit le descriptif de l’hotel. Je ne recommande pas cet hôtel trop trop cher et vieux pour le prix. La seule chose qui est bien s’est la vue sur Bodrum. J’allais oublié, le wifi est inexistant aussi !!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2019 par canan, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your experience after your stayed at The Marmara Bodrum. Your valuable feedbacks are highly appreciated and shared with the appropriate departments. We hope to have the opportunity to welcome you back to The Marmara Bodrum soon. Yours sincerely, Canan Benli Sales Manager
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Hôtel magnifique
Publié le 20 juill. 2015 sur ExpediaDeux semaines tres relaxantes et fantastiques. Un personnel tres a l'écoute et sympathique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2015 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie,
Thank you for taking the time to share your experience after your stayed at The Marmara Bodrum. We are very pleased to know that you enjoyed your holiday in our hotel.
We will be looking forward welcoming you back to our hotel during your next trip to Bodrum.
With best wishes,
Yulia Kardeshoglu