Note fondée sur 39 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 juin 2024 sur Expedia
A bit old fashion equipment with no air cond but cool in June
The owner is the major problem with this hotel. He is overall shady with paiement in cash and truing to add commissions from Expedia
Breakfast at 8 turn to be at 8:45
Overall avoid if you can
Eat at Odac next door with great tastes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Hotel Baykal, Gestion de l’hôtel
This customer used name of next restaurant as ODAK Restaurant on my page. Please delete this comment.He did not want to give extra breakfast fee 5 Euro after he had eaten... That is why he wrote that bad comment..
par un voyageur de France
Publié le 2 sept. 2019 sur Expedia
Hôtel bien situé. Calme et propre.Bon accueil. Fait restaurant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2019 par baykal, Gestion de l’hôtel
Thank you...
par un voyageur
Très beau site
Publié le 22 août 2019 sur HotelsPatron très sympa et qui parle très bien anglais. Il donne de bons conseils.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2019 par baykal, Gestion de l’hôtel
Thank you..
par un voyageur
Une étape agréable
Publié le 23 mai 2019 sur HotelsHotel simple mais très propre et confortable. Les propriétaires sont charmants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2019 par baykal, Gestion de l’hôtel
Thank you very much...
par Marie
Bonne base pour visiter Hattusas
Publié le 5 sept. 2017 sur HotelsParfait petit hotel familial, très bien entretenu.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2017
THANK YOU
par un voyageur
Publié le 13 avr. 2023 sur Expedia
Friendly host, nice dinner, good location for visiting Hatusha.
Unfortunately room very cold and moist, provided electric heater didn’t help much. Bathroom extremely small, not enough hot water for two people. Breakfast rather limited.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2023 par HOTEL BAYKAL, Gestion de l’hôtel
I am so sorry about bad weather.We do not open hotel before April. Here is just summer tourism hotel.There were snow every where of Turkey in the beginning of this April. That is why we could not heat the room even we gave heater. We are close in winter. Not enough tourists here at spring time.No central heater.Only a few tourist in the beginning season.-We give breakfast till yuo get full.There were many things on the plate. Different of jams,honey,egg,cheese,domato,cucamber,olives green and black....and many things more.Open buffet. ...Please do not say limited... Bathroom is normanl.You were a bit fat so sorry...I asked everythings in the evenning. I canceled many reservaiton because of cold weather....You could say in the evenning...
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 28 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2022 par AHMET BAYKAL- HOTEL BAYKAL, Gestion de l’hôtel
Thanks alot Ling. Hope to see you at my hotel again one day.
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2021 sur Expedia
The location of the hotel was very convenient as it was close to Hattuşa. Also, the facilities were calm and the staff were kind and I had a very good trip.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2021 par HOTEL BAYKAL, Gestion de l’hôtel
Thank alot.
par un voyageur
Publié le 3 juill. 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2021 par Re-HOTEL BAYKAL, Gestion de l’hôtel
Who are you?I could not open hotel last year for 2020 season because of corona virus. I just oopenned hotel this year. Please could you tell me your real name? May be you make bad advertisement because of compedition of other hotels. I do not beileve that you were out customer. You did not stay here. Please Expedia employes delete this message. Because if this person is real person who stayed with us,please send me all documents of this person. Why they use nick name here.