Note fondée sur 105 évaluations de clients

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4,1 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mai 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2022 sur Expedia
The staffs are so friendly and helpful. There are a lot of activities that you can do with your children around property
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 avr. 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 janv. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2019 sur Hotels
Tempatnya nyaman dan bersih
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 nov. 2019 sur Hotels
It was a pleasant stay in Aston Bogor Nice location, friendly staff
5 sur 5
par un voyageur

Overall good

Publié le 19 août 2019 sur Hotels
Tempatnya enak... bersih... dan nyaman. Anak2 senang bermain di playground dan kolam berenangnya bersih
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2019 sur Hotels
Tinggal jalan kaki menyebrang ke Devoyage dan Jungle Water world. Breakfastnya banyak pilihan dan enak. Staff ramah dan baik sekali. Kolam renang luas dan banyak.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2019 par M. Darto, CHA , Gestion de l’hôtel
Dear Herlina, Salam Hangat dari Aston Bogor Hotel & Resort, Terima kasih sudah meluangkan waktu untuk mengulas Aston Bogor Hotel & Resort. Merupakan suatu kebanggan dapat melayani dan memberikan Anda pengalaman yang mengesankan. Ulasan positif Anda menjadi dasar untuk seluruh tim tetap mengutamakan kepuasan tamu selama menginap di Aston Bogor Hotel & Resort. Kami nantikan kunjungan Anda kembali di waktu mendatang Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2019 par M. Darto, CHA , Gestion de l’hôtel
Dear Kristian, Greeting from Aston Bogor Hotel & Resort! First and foremost, we would like to thank you for choosing our hotel as your recent stay in Bogor. It is our honor to provide our products and services to support your stay and fulfill your needs. Moreover, your positive rating is highly appreciated and valuable for motivate us to give our best performance for every guest. However, we are wondering if you have any suggestion to make us even better, please reply us. Once again, thank you for your survey. We hope to looking forward for welcome and serve you again on your next trip soon. Regards,
2 sur 5
par un voyageur

不建議的旅程

Publié le 18 avr. 2019 sur Hotels
附近除了一個水世界公園以外也沒什麼地方可以去,不建議住兩晚,泳池的水很髒我們全家皮膚都過敏了,兩天的早餐都很少尤其是第二天更少因為住客少所以準備的也少,食物上飛滿了蚊蠅也沒人管,總之這次是很糟糕的體驗,實在是不值得這個價格
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2019 par M. Darto, CHA, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Warmest greeting from Aston Bogor Hotel & Resort, Thank you for your feedback on your recent stay with us. I am concerned to hear of the challenges that you encountered during your stay with us. Our aim is to exceed our guests expectations at all times and I am sorry that on this occasion we failed to deliver memorable experience that you would expect. The points that you raised will certainly be discussed and addressed with the managers concerned to ensure that these concerns are not repeated as this is not the level of service that we normally offer to our guests. If I can be of any assistance in the future then please do not hesitate to contact me directly. Regards,